¡Así es el nuevo Seat Ibiza! La Seat española (que cuenta con el patrocinio de Volkswagen) lo presentó con orgullo en La Cupula de Barcelona, y el público en general podrá admirarlo por primera vez en el Salón del Automóvil de Ginebra en marzo. El Ibiza de quinta generación tiene un interior extremadamente espacioso (más espacio para las piernas y la cabeza), está equipado con un chasis adaptativo y ofrece cuatro modos de conducción.
Nova Seat Ibiza (2017) prinaša prostornejšo notranjost, za kar se ima zahvaliti 9,5 centimetra daljši medosni razdalji v primerjavi z aktualno generacijo (je tudi 8,7 centimetra širša), ki pa je za centelj (beri dva milimetra) daljša. Quinta generación je opremljena s prilagodljivim podvozjem, na voljo pa so režimi udobno, ekonomično, športno in individualno. Španci so opustili trivratno in karavansko različico, pričakovati pa gre izpeljanko na visokih petah, saj so cruces pač velika uspešnica.
Hit naj bi ponovno postale tudi kombilimuzine y Asiento želi biti z Ibizo seveda zraven.
Nova Ibiza je zgrajena na povsem novi platformi MQB, ki je prikrojena za najmanjša vozila, ki spadajo pod Volkswagnov dežnik. Seat jo je izklesal povsem na novo. Čeprav sledi oblikovalskemu jeziku znamke, pa je nova generacija precej precej drugačna. Predvsem je bolj ostra in vleče na Leona. Notranjost je močno napredovala po kakovostni plati (boljši materiali). Sveža je armaturna plošča, ki je načeluje 5- oz. pantalla táctil de 8 pulgadas in statirajo gumbi ter stikala.
Zaslon nudi podporo mobilnim telefonom prek sistema Apple Car Play, Android Auto o MirrorLink. Na voljo bosta tudi vmesnik za brezžično polnjenje in 300-W zvočni sistem Beats. Tako kot potniška kabina je zrastel tudi prtljažni prostor. Ta ima zdaj 355 litros, kar je 63 več kot prej. Čeprav je nova Ibiza večja, je más fácil. Ima izboljšano krmiljenje, je pa tudi bolj ekonomična. Paleta Euro 6 motorjev zaobjema 1-litrski TSI-trivaljnik s 93 KM (70 kW) oz. 113 KM (84 kW) in 1,6-litrski TDI dizelski motor s 70 KM (52 kW) in 94 KM (70 kW). Na voljo so v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Novinec je 1,5-litrski TSI-bencinski motor V4, ki iz sebe stisne 147 konjskih moči (110 kW). Vgrajen ima šeststopenjski ročni menjalnik, na izbiro pa je tudi sedemstopenjski dvosklopčni samodejnež.
Po tehnični plati si lastnosti deli z prihajajočim modelom volkswagen polo, lo que significa un montón de sistemas de asistencia, med drugim sistem za samodejno zaviranje v sili (prepreči nalet), sistem za prepoznavanje in samodejno ukrepanje pri nevarnosti nesreče s pešcem in radarski tempomat. Na voljo je tudi vzvratna kamera. Na asfalt bo nova Seat Ibiza zapeljala en junio de 2017.
Galerija – nova Seat Ibiza (2017):
Más información:
asiento.si