Toyota Corolla tiene una tradición de 60 años. La última generación ya es la 12ª consecutiva y se fabrican desde 1966. Al mismo tiempo, el Corolla es el coche más vendido del mundo, con más de 46 millones vendidos. Eso significa que venden un Corolla nuevo cada 30 segundos. Su nombre podría traducirse como "hojas", alrededor del centro mismo de la flor, lo que ilustra frescura y pulcritud.
Toyota Corolla že vrsto let sledi filozofiji, ki stremi h calidad, sostenibilidad y fiabilidad. K temu so dodali še emociones, saj si ne želijo več izdelovati ‘dolgočasni’ avtomobilov. Toyota Corolla je bila razvita na japonskem y en Europa, evropski del pa je bil zadolžen predvsem za razvoj karavanske različice. Obstajajo namreč tri karoserijske oblike nove Corolle. Že omenjen caravana, respectivamente Touring Sports, hatchback y limusina. Uno nuevo TNGA platforma omogoča Corolli daljšo medosno razdaljo, širše koloteke, nižje težišče in krajše previse. Poleg tega omogoča nova platforma boljši položaj za voznika, za 60% je povečano togost karoserije, vzmetenje pa je prav tako izboljšano in sicer za 40%. Novosti je tudi dvojna hibridna strategija, saj bo Corolla od zdaj na voljo z dos hibridnima pogonoma.
V Corollo bo od zdaj vgrajen popolnoma nov 2,0 litros hibridni Dynamic Force motor s 180 (132 kW) konjskimi močmi. Ta bo dodal še nekaj vozne dinamike tistim, ki so le to pogrešali pri 1,8-litrskem hibridnem motorju. A ne skrbite, že poznani 1,8 litros hibridni motor s 122 (90 kW) konjskimi močmi je še vedno na voljo in je bil tudi prenovljen. Poleg hibridnih motorjev, je na voljo še bencinski, ki ima 1,2-litra volúmenes y 116 (85 kW) konjskih moči. Pri limuzinski različici je na voljo še 1,6 litros motor de gasolina con 132 (97 kW) konjskimi močmi.
Tudi tokrat pri Toyoti posvečajo veliko pozornosti seguridad, nova Corolla pa je opremljena s kopico asistenčnih in varnostnih sistemov že serijsko in je tako vodilna v svojem razredu. Prav tako so prenovljeni zasloni, na voljo pa imamo kar tres. Med merilnik je nov 7 pulgadas zaslon, še dodatne informacije pa je mogoče razbrati z 10 pulgadas barvnega projekcijskega zaslona. Informacijsko zabavni sistem je mogoče upravljati preko 8-palčnega zaslona, z upravljanjem na tocar.
Nova Toyota Corolla je, v kombilimuzinski različici, na voljo od 18.200 evrov dalje, s hibridnim pogonom pa od 21.600 evrov dalje, začetne cene različice Touring Sports pa so za 900euros višje. Limuzinska Corolla, ki je med drugim malce bolj grave y contenido v obliki odbijačev, je z bencinskim motorjem na voljo od 17.900 evrov dalje, s hibridnim pa od 23.600 evrov más.
Galerija slik: Toyota Corolla
Más información:
toyota.si