fbpx

El nuevo Audi A1 sportback: nuevo contenido deportivo para el modelo más pequeño con cuatro círculos en el morro

audi a1

Audi, la marca de los cuatro círculos en el morro, ha renovado su modelo más pequeño de la gama, el Audi A1, que ahora está disponible exclusivamente en una versión de cinco puertas, ya que el modelo de tres puertas no despierta mucho interés. Hay seis motores para elegir y todos ellos, además de la caja de cambios manual, también cuentan con el cambio automático S tronic. Ahora, en lugar de dos, hay tres paquetes de equipamiento para elegir y también hay más opciones de personalización, incluso con paquetes de diferentes estilos.

audi a1 se kakor je bilo za pričakovati s kozmetično prenovo ni pretirano spremenil. Spremembe prednjega dela ali nosu bodo roko na srce opazili le najbolj zagreti privrženci znamke in lastniki modela pred prenovo, vsi ostali bodo mnenja da je model vseskozi eden in isti. Oblikovalci so tako malenkostno preoblikovali frente luči, mu namenili drugačna odbijača in stranski ogledali. Še manj opazna pa je bolj ploščata rešetka hladilnika in nekoliko preoblikovan difuzor na zadku. Nova je tudi linija litih platišč, kjer je sedaj na izbiro kar 20 različnih izvedenk velikosti od 15- do 18 palcev.

Z osmimi novimi različicami, A1 po novem premore kar 20-različnih litih platišč. Spremembe prednjega dela pa so tako malenkostne, da jih bodo opazili le redki.
Z osmimi novimi različicami, A1 po novem premore kar 20-različnih litih platišč. Spremembe prednjega dela pa so tako malenkostne, da jih bodo opazili le redki.

Novost poleg možnosti polepitve in posledično personalizacije avtomobila predstavljajo tudi različni stilski paketi, entre los que también se encuentra športni kit. Pri Audiju želijo s tem povečati zanimanje moških, kjer naj bi se tehtnica po novem nagnila celo malenkostno v prid moške publike (do sedaj 50:50).

LEE MAS: Audi TT en el tercero aún más rápido, más nítido y más avanzado 

Tudi znotraj so spremembe redke in komaj opazne, nekaj več je kroma in dodatkov iz klavirske črnine, novi so nekateri materiali. Namesto dveh, so zdaj na izbiro trije opremski paketi – osnovni za manj petične in design paket za tiste, ki v ospredje postavljajo eleganco in sport, za tiste, ki si želijo več dinamičnosti. Prvič pri modelu A1 je na voljo tudi sistem audi drive select, s pomočjo katerega voznik narekuje trdoto določenih elementov vozila, kot so volan, vzmetenje in odzivnost stopalke za plin. Novo ali bolje rečeno izboljšano je tudi elektro servo krmiljenje prvič je na izbiro tudi športno podvozje. Po novem pa je tudi A1 SB lahko opremljen  s sistemom povezave na internet in dostopno točko WLAN za mobilne naprave.

Notranjost ostaja minimalistična, nekaj več je kroma in klavirske črnine. Namesto dveh so sedaj na izbiro trije paketi opreme: osnovni, elegantni in športni. Po novem pa ima tudi A1 SB možnost povezave s spletom.
Notranjost ostaja minimalistična, nekaj več je kroma in klavirske črnine. Namesto dveh so sedaj na izbiro trije paketi opreme: osnovni, elegantni in športni. Po novem pa ima tudi A1 SB možnost povezave s spletom.

Pri motorjih ponudbo po novem sestavlja šest motorjev con poder od 66- do 141 kW, komur to ni dovolj, je tu še S1 sportback z 170 kW moči, ki s pomočjo serijskega quattro pogona doseže končnih 250 km/h, stotico na merilniku hitrosti pa prekrije v le 5,8 sekunde. Menjalnik je pri obeh najšibkejših motorjih petstopenjski ročni, višje dobi še eno razmerje več. Novost pa predstavlja dejstvo, da je prav pri vseh motornih različicah sedaj na voljo prestavna avtomatika S tronic.

kupci lahko za 1.500 evrov doplačila vstopno opremo nadgradijo s paketom comfort, ki prinese 15" lita platišča, naslon za roko, MMI infotainment (na sliki), samodejno klimo, prednji meglenki, po višini nastavljiva prednja sedeža, trikraki usnjen volan, itd. Po našem mnenju, bi to moral imeti že v osnovi.
kupci lahko za 1.500 evrov doplačila vstopno opremo nadgradijo s paketom comfort, ki prinese 15″ lita platišča, naslon za roko, MMI infotainment (na sliki), samodejno klimo, prednji meglenki, po višini nastavljiva prednja sedeža, trikraki usnjen volan, itd. Po našem mnenju, bi to moral imeti že v osnovi.

Cene se na bencinski strani pričnejo pri 17.7680-, na dizelski pa pri 19.500 evrih. Višek ponudbe pa predstavlja prej omenjeni S1 sportback, ki si ga je mogoče omisliti za najmanj 32.880 evrov.

Más información

Más información:
www.audi.si/novi_A1

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.