Los precursores de la primavera en las carreteras son, además de las motos, también los coupés. El nuevo Audi R8 Spyder V10 es lo mejor que esta clase tiene actualmente en stock. 3,6 segundos de 0 a 100 km/h, una velocidad máxima de 318 km/h, 540 caballos son sólo la guinda de las fichas técnicas de este llamativo coupé, que se presenta estos días en el Salón Internacional del Automóvil de Nueva York.
Nuevos Audi R8 Spyder V10 žene sredinsko nameščen atmosferski 5,2-litrski FSI-motor z dvojnim vbrizgavanjem, ki se dinamično odziva na položaj pedala na plin. Hrumeči zvok motorja je ojačan s športnim izpušnim sistemom, ki ustvarja oktanske simfonije, vredne Beethovna. Z močjo 540 KM (397 kW) in navorom 540 Nm pri 6500 vrtljajih na minuto zmore pospešek 3,6 segundos do 100 km/h. Kot pokrivalo mu služi lahka platnena streha z elektro-hidravličnim pogonom, ki se odpre in zapre v 20 sekundah vse do hitrosti 50 km/h. Zadnje steklo je moč dvigniti in spustiti, če pa so vsa stekla dvignjena, je vrtinčenja vetra čez karoserijo bistveno manj. Manj je tudi porabe goriva glede na predhodnika, in sicer za 10 odstotkov (11,7 litra na 100 km, 277 gramov izpustov CO2 na kilometer).
LEE MAS: Audi filmó un anuncio para el Audi SQ7 TDI en Eslovenia
Novi Audi R8 Spyder V10 tehta 1612 kilogramov. Dvosedežnik s konstrukcijo Audi Space Frame (ASF) iz kombinacije aluminija in ogljikovih vlaken so inženirji dodatno utrdili, predvsem pragove, okvir vetrobranskega stekla in A-stebričke. Moč na novo zasnovani pogon quattro z elektro-hidravlično lamelno sklopko na sprednji premi prenaša 7-stopenjski menjalnik S tronic z dvojno sklopko, ki se prestavlja električno ali ”by wire”. Sistem Audi drive select ponuja štiri režime, in sicer od izjemno dinamične do izjemno udobne vožnje. Če izberete usnjeni volan R8 Performance, se vam ”odklenejo” še trije vozni programi (suho, dež in sneg), ki omogočajo še natančnejše in stabilnejše upravljanje, prilagojeno trenutnim razmeram na cestišču. Novi Audi R8 Spyder V10 se ponaša z večfunkcijskimi in satelitskimi tipkami, s katerimi lahko voznik upravlja vse pomembne funkcije, ne da bi moral spustiti volan ali odtegniti pogled od dogajanja na cesti.
Najbolj ”svetla” točka kabine je 12,3-palčni, 100-odstotno digitalni virtualni prikazovalnik, ki servira vse informacije (vozna dinamika) v 3D-grafikah, dostojnih hollywoodskih studiev. Med serijsko opremo so pri Audi vključili tudi MMI-navigacijo plus z intuitivnim upravljanjem in funkcijo MMI touch, pa tudi mikrofoni v varnostnih pasovih.
Más información:
audi.si