Vsakič, kadar nam kdo omeni športno limuzino, je BMW M5 zagotovo med prvimi avtomobili, na katerega pomislimo. Ta bavarska znamka na marsikaterega Slovenca deluje kot kripton in prav nič čudno ni, da se po gostilnah in lokalih vnemajo strastni prepiri, kateri od svete trojice je najboljši.
M5 no lo hará najbolj nedolžna igrača, pod pokrov so mu namreč namestili 4,4-litrski V8 agregat z dvema turbinama, ki iz sebe iztisne krepkih 600 konjskih sil. Za vse navdušence nad ročnim pretikanjem med prestavami žal sledi hladen tuš, novi BMW M5 bo na voljo le z avtomatskim caja de cambios de 8 velocidades. Kombinacija močnega motorja in hitrega menjalnika zagotavlja, da bo M5 solo se necesita 3,5 segundos pri pospeševanju od 0 a 100 km/h. Umika se tudi klasični pogon na zadnji kolesni par. Tega bo zamenjal pogon na las cuatro ruedas, a brez skrbi, še vedno bo imel M5 večino časa pogon zadaj, prednji se bo vključil v igro le tedaj, ko bo zadek že začelo odnašati k hudiču. Tako tudi cvileči štarti in kurjenje gum ne bodo misija nemogoče.
Kar nam je uspelo videti do zdaj, je še kako privlačno in nestrpno pričakujemo Septiembre con ese Frankfurtski avtosalon, na katerem nam bodo bavarca tudi uradno predstavili. V kolikor si želite, da se tudi vam malce naježijo dlake, vabljeni k poslušanju mogočnega grmenja novega BMW M5.
Más información:
bmw.si