"Hoy vivimos con la conciencia de que un objeto de arte puede ser cualquier cosa y un artista puede ser cualquiera", afirmó la escultora académica Marjan Drev. Como él, tampoco estamos de acuerdo con esto, aunque hoy ya no existen fronteras, porque si el arte puede ser una pala quitanieves y un urinario, ¡el arte puede ser cualquier cosa! El último ejemplo de este tipo es una escena del Museo de Arte Moderno de San Francisco, donde los adolescentes colocaron vasos en el suelo en secreto y los visitantes los confundieron con una instalación de arte y reaccionaron como se esperaba. No, no se enfadaron, sino que intentaron sumergirse en esta obra "artística", y algunos incluso fotografiaron con entusiasmo la "obra".
Kako si razlagate Arte? Je umetnost oblika ustvarjanja, katerega namen je ustvarjanje del z estetsko vrednostjo, ali je umetnost ohlapen pojem, ki je v različnih obdobjih pomenil različno? Danes je umetnost lahko karkoli in zanjo ni treba več biti izšolan umetnik. Če številne primere sodobne umetnosti gledamo skozi prizmo umetnosti kot besede, ki je prevod latinske besede ars, ta pa je prevod grške besede techne, lo que significa habilidad, potem številnih del, ki jih danes uvrščamo pod umetnost, tam nekoč ne bi našli. Zakaj? Veščine upoštevajo niz nekih pravil, na katere pa se številni današnji kvaziumetniki požvižgajo. Nekoč brez upoštevanja pravil ni bilo umetnosti. Pika. Zato lahko zaključimo, da je beseda umetnost danes zlorabljena v številnih primerih, njena vrednost pa se meri po tem, koliko je nekdo zanjo pripravljen odšteti, ne po toliko po estetski plati.
LEE MAS: Slovenska akrobatska skupina Dunking Devils navdušila na Britanija ima talent
Najnovejši dokaz je potegavščina ameriških najstnikov, ki so si pošteno privoščili obiskovalce muzeja moderne umetnosti v San Franciscu (San Francisco Museum of Modern Art). Skrivaj so namreč na parketu ”razstavili” lentes, obiskovalci pa so jih zamenjali za obra de arte in jih občudovali kot vsako drugo delo ter iskali njegove metafizične pomene. Kaj se jim je podilo po glavi, ni znano, a od leta 1917, ko je na razstavi neodvisnih umetnikov v New Yorku Marcel Duchamp kot umetniško delo predstavil narobe obrnjen pisoar, se zdi, da je umetnost kot pojem resno izgubila vrednost, ljudem pa so močno padla merila, kar dokazujejo tudi te fotografije, ki so jih najstniki posneli na skrivaj. Mogoče njihova umetnina ni neprecenljiva, je pa neprecenljiva njihova potegavščina.