La IndyCar es un deporte de motor un poco menos conocido en nuestro país, porque desde el otro lado del Atlántico oímos hablar sobre todo de la serie NASCAR. Pero la versión americana de la Fórmula 1, que tiene una historia turbulenta a sus espaldas, poco a poco está volviendo a la senda de su antigua gloria. A pesar de gastar mucho menos dinero en autos de carreras que también son significativamente más restringidos que sus hermanos de F1, Honda y Chevy han producido las carrocerías más resistentes del mundo. Los corredores de IndyCar no sólo libran batallas más reñidas y emocionantes, sino que ahora también lucen mejor que los de la reina del automovilismo.
Letošnja sezona serije IndyCar bo izgledala precej drugače kot zadnjih nekaj. Namreč vse od leta 2012 je večina ekip uporabljala isti dirkalnik, isto karoserijo, z namenom, da bi karseda držala stroške pod nadzorom. Nove od starih se je tako ločilo le po motorjih in drugačnih barvnih kombinacijah. Enosedežnike je namreč zadnja leta izdelovala le Dallara, ki jih ponuja za okoli 332 tisoč evrov. A pred letošnjo sezono sta se opogumila tudi dva dobavitelja motorjev, Chevrolet in Honda, in ekipam ponudila unikatno in odpiljeno aerodinamično karoserijo, ki bo dovoljevala spreminjanje nastavitev in s tem sposobnosti dirkalnika.
Na voljo bosta za nekaj čez 70 mil euros in ju bo moč prilagajati glede na tip dirke, saj se te v seriji IndyCar med seboj precej razlikujejo.
LEE MAS: La visión de Ferrari del futuro de las carreras de Fórmula 1
Ambos karoseriji sta tudi precej bolj kompeksni kot smo vajeni od lanskih dirkalnikov. Hondino, na primer, tvori 200 sestavnih delov, ekipa pa bo uporabila le tiste, ki se ji bodo zdele smiselne za stezo. Sezona se odpira 29. marca 2015 na ulicah St. Petersburg (Florida, ZDA), dirkače pa v boju za prvaka čaka 16 dirk. In še zanimivost. V predlanski sezoni IndyCarja je bilo več prehitevanj in sprememb v vodstvu, kot jih je bilo v formuli 1 v prejšnjih petih skupaj. Če torej pogrešte infarktne dirke je morda čas, da zamenjate motošport in preklopite na tistega, ki doživlja drugo pomlad.
Simulacija vožnje:
Več o seriji IndyCar:
www.indycar.com