La mayoría de la gente ya está familiarizada con la generación actual de Corsa, después de todo, ha estado en el mercado durante bastante tiempo. Bueno, para poder seguir compitiendo en igualdad de condiciones con la feroz competencia en la clase de polo, le dieron un cambio de imagen cosmético para el otoño. El tratamiento sigue el estilo de otro bebé de Opel, el Adam, del que heredó los faros, la parrilla del motor y la mayor parte del interior.
Podobnosti pa so tudi na boku vozila, kjer so sledi t.i. lebdeče strehe (pri trivratni različici), koncepta, ki smo mu bili prvič priča ravno pri najmanjšem oplovem modelu. Na zadku so spremembe mnogo manj občutne ali vidne, nova je predvsem podoba zadnjih luči in odbijača, ki po novem najbolj spominjata na zadek aktualne merive.
Uradno premiero bo corsa doživela oktobra na salonu v Parizu, da gre o faceliftu (in ne o novem modelu) pa zgovorno pričajo povsem nespremenjene mere, ki znašajo 4 metra v dolžino, medosna razdalja pa tudi sedaj meri 251 cm.
V notranjosti se ponovi zgodba z zunanjosti, kar pomeni, da so tudi tu številne poteze in stikala podobna tistim pri adamu, od slednjega je heredado además calibres (v grobem) pred katerimi je povsem nov in samosvoje oblikovan volanski obroč. Snovalci so velik poudarek namenili uporabi bolj kakovostnih materialov, bogatejši opremi, dobila pa je tudi napredni informacijsko-zabavni sistem IntelliLink.
Kar se motorjev tiče, bo corsa modelnega leta 2015 dobila tudi novega 1,0-litrskega SIDI trivaljnega turbo bencinarja v različicah z 66- oziroma 85 kW, višje pa bosta še 1,4-litrski štirivaljni bencinar z 74 kW in več različic 1,3-litrskega CDTi.
Novost bo pomenil tudi novi šest stopenjski ročni menjalnik, spremenjena vzmetenje in krmilni mehanizem, veliko novega pa bo tudi na področju napredne tehnike, kjer je od večjih sestrskih modelov podedovala: parkirno asistenco, sistem za prepoznavo prometnih znakov – Opel Eye, varnostno kamero, ki preprečuje možnost naleta, bi-ksenonska prednja svetila in sistem lane assist.