fbpx

oPhone, pošiljanje vonjav preko SMS, oziroma MMS

Kot je pojasnil James E. Rooks ml. »vonj obuja spomine, saj potuje v predel možganov, ki nadzira čustva in spomin«. Podjetje Vapor communications je izrabilo moč vonja in jo zapakiralo v platformo oPhone, ki omogoča, da iz svojega iPhona pošiljate sporočila z vonjem. Tako dobivamo 2.0 različico odišavljenega papirja, še nečesa, kar se je zdelo preživeto, pa sedaj doživlja reinkarnacijo.

oPhone bo deloval nekako takole. Uporabnik bo na svoj iPhone brezplačno naložil aplikacijo oSnap. Aplikacija mu bo omogočila, da na nastali fotografiji označi katerikoli objekt in ga opremiti s poljubnim vonjem. Ta bo nastal v ‘tovarni parfuma’ oziroma v platformi oPhone, ki bo istočasno gostila iPhone. Uporabnik se bo medtem prelevil v parfumarja in bo lahko ustvaril prek 300 tisoč različnih vonjav iz 32 unikatnih dišav. Ob tem je treba dodati, da se oSnap pri tej številki ne misli ustaviti, saj mu učenje, kako pričakovano, diši in ima željo razširiti svoj ‘besednjak’. Po »tag-anju« vonja sledi le še stisk na gumb in vonj je poti.

Mmmmm, kako lepo diši goveja župca. Komaj čakam, da pridem na obisk.
Mmmmm, kako lepo diši goveja župca. Komaj čakam, da pridem na obisk.

oSnapu in oPhonu se pridružuje tudi oNotes, virtualno odlagališče za vse slike, besedila in zvoke odete v opojne dišave, shramba, ki bo vaše spomine na preteklost držala precej bolj pri roki.

Tudi vi vohate, da bo oPhone prodajni hit?
Tudi vi vohate, da bo oPhone prodajni hit?

Si predstavljate, da vam prijatelj pošlje sliko z dopusta, ko se vi kuhate v pisarni in se vam roka lepi na miško. On pa s pivom in peskom med prsti uživa na plaži. Kot da že sama slika ne bi bila dovolj, da ste zeleni od zavisti, boste zdaj dobili še dejanski okus po morju. Verjetno ga boste na Facebooku še isti trenutek ‘unfriend-ali’, zato predlagam, da oPhone uporabljate previdno.

Lee mas: Prueba de que el móvil también tiene la culpa de una buena foto: se conocen los ganadores a las mejores fotos iPhone del año

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.