La exposición de fotografía Flesh Love cerró en la Blue Sky Gallery en Portland, EE. UU. Ya ha recorrido buena parte de las galerías del mundo, pero a pesar de ello, las reacciones de los espectadores son similares a las de la primera exposición.
S fotografij zrejo podobe parov, zavitih v polivinilaste vreče, ob katerih ti zmanjkuje zraka, ob katerih ti postane tesnobno, ob katerih se sprašuješ o avtorju razstavljenih del, ob katerih se sprašuješ, kako so lahko v tej pozi zlezli v vrečo in nenazadnje kako lahko v teh vrečah dihajo. Japonski fotograf, ki si je izbral umetniško ime Photographer Hal, v svojih delih prvinsko izraža osnovno temo de amor, ki jo poosebljajo izbrani avtentični, naturščiki pari. Za projekt Flesh Love, pa tudi za druge projekte, išče potencialne pare v underground lokalih. Na začetku svoje poklicne poti se je moral namartrati, da jih je pridobil na svojo stran, dandanes, ko so njegovi projekti že znani, pa sami pridejo do njega, z željo, da bi mu pozirali. Serija fotografij Flesh Love prikazuje pare, ujete v plastične prosojne vreče. Medtem ko prikazujejo psihološko in čustveno intimo, ki si jo delijo, je latentno čutiti tudi element nevarnega. Nevarnost zadušitve. Ko par zleze v vakuumsko vrečo, Hal s sesalcem iz vreče posesa preostali zrak. Od takrat ima na voljo 10 sekund, da naredi posnetek, medtem ko posameznika v vreči zadržujeta dih. Da bi se popolnoma predal občutkom in doživetju, je tudi sam zlezel v vrečo, izkušnjo pa opisuje kot neopisljiv občutek strahu. V tem času, ko sta telesi tesno eno ob drugem v različnih pozah, začneta komunicirati in oblikovati določeno obliko. Ljubimca sta čedalje bližje, dokler nista končno združena v eno bitje. Njegovo sporočilo je jasno: najpomembnejša stvar je, da se z nekom zbližaš, povežeš. Hkrati ko sta si dva najbližje, ko sta si najgloblje predana, odkrivata strahove, ki jih prej nista povezovala z bližino, predanostjo ali ljubeznijo.
Kdo je Hal?
Je japonski fotograf, ki je v fotografijo zašel naključno. Študiral je inženiring, svojo strast pa je pozneje našel v fotografskem delu. Živi in dela v tokio, kjer je bil tudi rojen, že med študijem pa je bila njegova največja želja odkrivanje novih krajev in ljudi. Takoj ko se mu je ponudila priložnost, je zapustil Japonsko in odšel na pot odkrivanja Bližnjega vzhoda in Indije. Na teh potovanjih se je prvič zavedal, da je odkril svojo življenjsko strast. Fotografski aparat je postal medij, s katerim je premagoval sramežljivost in ovire v sporazumevanju, prek njega je vzpostavil komunikacijo z ljudmi, ki jih je srečal. Po diplomi se je pridruzil oglaševalski agenciji, kjer je dobil vpogled in osvojil širši spekter fotografskega znanja. Naloge so bile raznovrstne, toda projekti in zadolžitve, ki so obsegali slikanje znanih in uveljavljenih modnih ikon, ga je najbolj in usodno zaznamovalo. Določilo je njegovo umetniško pot, ki jo je posvetil slikanju ljudi. Pustil je službo in se prepustil strasti ter kmalu javnost prepričal in pritegnil njeno pozornost s svojstvenimi, edinstvenimi konceptualnimi portreti tokijskih parov. Eden njegovih prvih večjih projektov je serija fotografij Pinky & Killer DX, v katero je ujel dogajanje za zaprtimi vrati ljubezenskih hotelov v tokijskih underground klubih. Vdiranje v zasebnost in kukanje v intimne prostore posameznika je rdeča nit njegovih del. Z voajerističnim pristopom je ujel divjo stran parov, ki so na slikah pogosto goli in brez sramu. Fotografije je izdal v knjigi leta 2008. Že leto pozneje je predstavil projekt Couple Jam, ki v poseganju v intimno sfero sega še dlje.
Couple Jam
Za lokacijo slikanja si je izbral kar domovanja parov, njihovo kopalnico. Njihovo kopalno kad. Vdrl je v njihov najintimnejši del domovanja ter jih prepričal, da so zlezli v kad. Njihov odnos je bil sadističen, v stilu igre zvezovanja. Ko se je povezava med parom utrjevala, sta se posameznika zbliževala kot magnet ter se pokazala brez mask in se razkrila v svoji najiskrenejši obliki.
V prihodnjem letu si želi samostojno razstavljati s projektom Fresh Love v Parizu in Tokiu. Z ljubeznijo.
Kopalne kadi, pari, ljubezen in izzivi so močne vodilne teme, ki zaznamujejo umetnikovo delo, katere dopolnjujejo ključni elementi individualnost, stil, komunikacija in intima.
Njegov fokus je na ljubezenskem subjektu, ki se je začel s projektom Pinky & Killer DX, nadaljeval s Couple Jam in dosegel vrh z zadnjo serijo fotografij Flesh Love. Trenutno Hal raziskuje in išče nove dimenzije v portretni fotografiji, pri kateri je v ospredju človek, ki ga definira ljubezen.
“Za Flesh Love sem slikal približno 80 parov. Za vsak par sem porabil približno dve uri.”
Intervju – fotograf HAL
CITY:Kdo so modeli za vaše projekte?
HAL: Postal sem voajer in iskal svoje modele v underground sceni v Tokiu, v nočnih klubih in barih, kot so Kabuki-cho v Shinjuku ali Shibuya, kjer si pari brez sramu izkazujejo ljubezen. Čim najdem par, ga začnem prepričevati, da bi mi poziral. Pari so iz vseh okolij: glasbeniki, plesalci, striptizerji, delavci, menedžerji, fotografi, poslovneži, nezaposleni …
CITY:Prostovoljci, ki vam pozirajo, se vam popolnoma predajo, gre za neke vrste intimen odnos. Taki odnosi lahko prinesejo lepe in manj lepe trenutke …
HAL: Tako je, odprejo mi srce in slikanje se začne. Običajno so to veseli trenutki, nekateri se celo poročijo po slikanju. Po drugi strani pa ne gre vedno vse tako tekoče. Zgodi se, da par ne pride na slikanje ali se po koncu slikanja skrega in se lahko slike objavijo ali ne.