fbpx

El último viaje del legendario VW Tipo 2

Después de que el último VW Tipo 2 dejara de fabricarse a finales del año pasado, Volkswagen lanzó una extensa campaña con la que el mítico “Hippie Kombi” se despidió con un estilo único, como todo lo anterior. El honor se conmemoró recientemente con una película documental en color, que cuenta la vida y los últimos deseos de Kombi de una manera conmovedora y nostálgica.

Kombi oz. s strani Nemcev imenovan VW Bus T1, es en 40. letih ustvaril Nizozemec Ben Pon, ki je združil takratno strojno zanesljivost Volkswagna Sedana in vozilo za prevažanje lažjega tovora.

V Alemania so ga izdelovali do leta 1979, medtem ko je v Braziliji, kot zadnji državi, proizvodnja potekala od leta 1957 in vse do konec leta 2013. V tem času so na ceste poslali kar 3,5 milijonov dostopnih in udobnih vozil con značilnimi zavesicami iz blaga na zadnjih oknih. Kot trdijo pri Volkswagnu, je VW Type 2 asi que najdalje proizvedeni model v avtomobilski zgodovini.

Nostalgična ikona marsikaterih nepozabnih doživetij se poslavlja. Foto: Volkswagen Brazilija.
Nostalgična ikona marsikaterih nepozabnih doživetij se poslavlja. Foto: Volkswagen Brazilija.

Kombi zaobljenih oblik, je v preteklosti postal zaščitni znak marsikatere subkulture, tal como hipiji, surferji, ljubitelji kampiranja in festivalov na prostem y svetovni popotniki. S tem je pomagal zapisati mnoge nepozabne zgodbe.

In ravno slednje so pri Volkswagnu Brazilija združili v dokumentarno obarvani oglas, ki pripoveduje kar iz vidika samega Kombija. Povzemajoč njegove začetke, od prvih osvajanj sveta, podiranja rekordov, popotovanj, festivalskih obeleženj nepozabnega Woodstocka in celo čudovitega spočetja, vse do izpolnitve zadnjih želja z drobnimi darili ter poslednjim slovesom s sinom svojega “očeta”, Benom Pon Jr., nas tako z grenko-sladkim priokusom še zadnjič popelje proti sončnemu zahodu.

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.