fbpx

La idea de negocio de la tienda de Londres: 4000 productos de marcas famosas hechos de fieltro... ¡cosidos a mano!

Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.

Si pasara por The Cornershop en Londres, a primera vista vería a través de las vitrinas una tienda de comestibles normal y corriente, llena de latas de Coca-Cola, cajas de cereales y revistas. Solo si mirara más de cerca se daría cuenta de que, de hecho, todos los productos están cosidos con fieltro suave. Con una gran idea de negocio, Lucy Sparrow creó la tienda emergente más suave del mundo, que ofrece más de 4000 marcas famosas hechas de fieltro.

Mlada angleška umetnica Lucy Sparrow rada šiva. In to je nepretrgoma počela tudi zadnjih sedem mesecev. V tem času je sešila več kot 4000 živilskih izdelkov znanih blagovnih znamk iz filca. Tako je vogalno trgovinico v Bethnal Greenu v vzhodnem Londonu napolnila z vrečkami čipsa in zamrznjene zelenjave, z revijami, škatlicami cigaret, čokoladicami, pločevinkami in sladkarijami – vsemi sešitimi na roke, vsemi unikatnimi in vsemi neizmerno mehkimi.

Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.
Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.

Lucy je svojo poslovno idejo izvedla con la ayuda de Kickstarter. Na njem je zbrala približno 13.500 evrov, s katerimi se je lahko lotila replike tipične britanske trgovine z živili. Tako je ustvarila The Cornershopnajmehkejšo trgovinico na celem svetu, v katerem je celo blagajna iz mehke klobučevine in ki v resnici deluje kot umetniška instalacija in stalni razstavni prostor Lucyjinih drobnih unikatnih umetnin.

Skozi celoten avgust v trgovini The Cornershop svoja živila/umetniške izdelke prodaja Lucy Sparrow sama, naročite pa jih lahko tudi v njeni spletni trgovini. Več projektov Lucy Sparrow lahko poiščete aquí.

Za pokušino pa si nekaj izdelkov, ki jih vsakodnevno kupujete v svoji lokalni trgovini, oglejte v naši fotogaleriji!

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.