fbpx

Rimac C_Two: 0 a 100 en 1,9 segundos

Rímac C_Two

El Rimac C_Two se presentó al público por primera vez el año pasado y enloqueció al público. Este año volvió, esta vez con una nueva apariencia y aún más brillante: tiene el rendimiento soñado por cualquier entusiasta de los automóviles, e incluso aquellos que están acostumbrados a dominar los autos más rápidos del mundo no pueden ocultar su entusiasmo por él.

Eden izmed takih je tudi voznik Formule 1 Nico Rosberg, ki ne skriva navdušenja nad superšportnim električnim avtomobilom Rímac C_Two. Če površno pogledamo na letošnjem ženevskem salonu predstavljenega C_Two, bi lahko rekli, da je dobil zgolj nov nanos barve – arktično bela barva v kombinaciji s temno modro pobarvanimi deli avtomobila deluje še kako privlačno –, a nova barva ne pomeni zgolj preobleke, temveč tudi to, da poteka razvoj pri Rimacu po načrtih in so prototipi električne zveri že v izdelavi. Kot kaže, bodo končne različice za stranke nared do leta 2020.

Zunjanost avtomobila Rímac C_Two se barvo partidos tudi z notranjostjo – v njej zasledimo kombinacijo modrega usnja in mat obarvanih delov iz karbonskih vlaken. Ko je Tesla razkrila specifikacije svojega Roadsterja, se je Mate Rimac ponovno usedel za mizo in pričel razmišljati, kakšni inženirski popravki so potrebni, da bo Rímac C_Two boljši kot Teslin težko pričakovani avtomobil.

Da bi čas pospeševanja od 0 a 100 km/h resnično znašal 1,9 sekunde in bi bila najvišja hitrost 400 km/h, je bilo potrebno vgraditi nove menjalnike in narediti nekaj malih, skoraj neopaznih aerodinamičnih popravkov na odbijačih. K boljši zmogljivosti pripomore tudi tako imenovana ‘avtomobilska kletka’, ki je narejena iz karbonskih vlaken in v enem kosu, deli podvozja in karoserije pa so pritrjeni na njo. S tem so povečali torzijsko trdnost, način takšne izdelave avtomobila pa je do zdaj único. Batería con capacidad 120 kWh ima dovolj energije za 550 kilometrov dolgo pot (po globalno usklajenem preizkusnem postopku za lahka vozila WLTP).

Rímac C_Two
Rímac C_Two

V tem trenutku nam je znano to, da skupna sistemska moč Rimacovih elektromotorjev znaša 1914 konjskih moči, navora pa imamo za 2300 njutonmetrov. V teoriji je to dovolj, da bi za pospeševanje od 0 a 100 km/h potrebovali zgolj 1,9 sekunde, za pospeševanje od 0 a 300 km/h pa le 11,8 sekund. A to je zgolj teorija, saj je te napovedi potrebno še dokazati! In glede na to, da so pri Rimacu pri oblikovanju avtomobila Rímac C_Two pozorni na vsak milimeter, obstaja velika verjetnost, da jim bo napovedano tudi uspelo.

Galerija: Rimac C_Two

Más información

Más información:
rimac-automobili.com

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.