El último drama de Matjaž Zupančič recibió el premio Grum del año pasado. Convenció al jurado por su texto hábilmente escrito, que habla de la imagen global del mundo con ejemplos sencillos. El drama cuenta la historia de Jožef Kotnik, que va al Shocking Shopping a comprar una barra de pan y medio pollo. ...
Najnovejša drama Matjaža Zupančiča je nagrajena z lanskoletno Grumovo nagrado. Žirijo je prepričala kot spretno napisano besedilo, ki s preprostimi primeri spregovori o globalni sliki sveta. Drama pripoveduje o Jožefu Kotniku, ki se odpravi v nakupovalni center Shocking Shopping, da bi kupil kruh in pol piščanca. Z obiskom postane petdesettisoči obiskovalec nakupovalnega centra. Za obljubami o številnih ugodnostih, popustih, posebnih nakupih, spretnimi marketinškimi potezami, članstvi in formularji se Jožefu naenkrat odpre svet v zakulisje nakupovalnega centra, kjer stvari postajajo vse bolj bizarne, strašljive in krute. Tema se lahko zdi že uporabljena, morda celo predvidljiva, a je po mnenju komisije Grumove nagrade vsekakor obveza za ljubitelje odrov.