Todos hemos tenido la sensación de sentirnos avergonzados por nuestros padres. Pero después de este nuevo anuncio navideño, desearás vivir más de estos hermosos momentos. ¿Por qué? Porque sólo entendemos algunas cosas cuando nosotros mismos nos convertimos en padres.
Ta 90-sekundni oglas, ki so ga pripravili za francosko telekomunikacijsko znamko Bouyges, cuenta la historia o očetu in sinu. Začne se z očetom, ki pleše pred svojim malim sinčkom, in sicer na skladbo Come and Get Your Love zasedbe Redbone. Otrok to naravnost obožuje, a ko se spremeni v mladeniča, ga očetova rutina spravlja v zadrego. A to le do trenutka, ko tudi sam postane oče. V videoklicu na novem telefonu Bouygues, ki ga je pod božičnim drevesom pustil za očeta, na isto melodijo pleše s svojim sinom.
V oglasu, ki bi lahko bil najbolj prikupen božični oglas letošnjega leta, se končno dokaže, da nekatere stvari lahko razumemo šele, ko tudi sami postanemo starši.