BMW Mini continúa una vez más su marcha de imaginativas campañas publicitarias. Esta vez trae una peculiar serie de anuncios en línea donde conductores perfectamente normales prueban conducir el nuevo Mini Cooper Hardtop de las maneras más inusuales, cumpliendo sus fantasías más salvajes. Así, en las pruebas de manejo con el Mini, se encuentran en medio de una batalla medieval, un campo de golf e incluso mundos paralelos.
Oglaševalska agencija Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP) in produkcijska hiša Tool of North America prinašata zabavno oglaševalsko kampanjo, Dónde están lastnike Mini vozil povabili k sodelovanju, da lahko preizkusijo novi model BMW Mini Cooper Hardtop na najbolj drzn način, kot so ga od nekdaj sanjali. Izmed 800 prijavljenih so na koncu izbrali 10 srečnežev, s katerimi so posneli njihovo edinstveno izkušnjo “končne testne vožnje”. Trajajoč med eno do dve minuti, z običajnimi Mini lastniki v glavni vlogi, oglasi prikazujejo od popolnoma verjetnih do najbolj neverjetnih scenarijev, ki potrjujejo izjemne lastnosti novega Hardtopa.
Najbolj izstopajo “Midnight Black Light”, kjer se voznica Alex Coyle v počasnem posnetku zapelje skozi čudovito eksplozijo flurostenčne barve, “Sex Appeal”, en el cual Thomas Lhamon, učitelj kemije, doživi pravi klišejski porno shooting, “Vertigo”, dónde Ryan George a través de divjo vzratno vožnjo po parkirni hiši poskuša ujeti 2-minutni limit brezplačnega parkiranja ter “Getting Medieval”, s katerim so posnemali fantazijo Rebecce Smith o častnih srednjeveških bojih vitezov.
Domiselna in zabavna Minijeva kampanja tako odraža odlično ravnotežje med vsebino, generirano s strani uporabnikov y tradicionalnim oglaševanjem con elementi zabavnega y presenetljivega s končnim učinkom lahkotnega povezovanja potrošnikov z blagovno znamko. Además serije 10 oglasov, ki si jih v celoti lahko ogledate spodaj, so ustvarili tudi interactivo mikro spletno stran.
1. “Sex Appeal”
2. “Mini Golf”
3. “Midnight Black Light”
4. “Coffee Cup Coefficient”
5. “Vertigo”
6. “Parallel Universe”
7. “Manual vs. Automatic”
8. “The Daily Grind”
9. “Foot to Pedal Style”
10. “Getting Medieval”