fbpx

Facegloria – novo “brezgrešno” socialno omrežje iz Brazilije

Puhasti oblaček se vali čez modro nebo, ko se prijavimo in medtem, ko klepetamo s prijatelji se sliši gospel – dobrodošli na Facegloria, brazilsko evangeličansko socialno omrežje. Čeprav na prvi pogled zelo spominja na Facebook, želijo biti tehnično in moralno boljši. To je omrežje, kjer so prepovedane podobe homoseksualnosti, vse nasilne vsebine, erotične vsebine in približno 600 "prepovedanih" besed. Prav tako ni gumba "všeč mi je" temveč le gumb "amen". Vse zveni precej brezgrešno, kajne?

Eden od ustanoviteljev, spletni oblikovalec Atilla Barros je povedal, da je na Facebooku preveč nasilja in pornografije. Zato so pomislili da vzpostavijo omrežje, kjer lahko govorijo o Bogu, ljubezni in širijo njegovo besedo.
V Braziliji je približno 20 odstotkov oziroma 42 milijonov ljudi evangeličanov in pričakuje se, da bodo do leta 2040 prehiteli katoličane, trenutno dominatno religijo v državi.

PREBERITE ŠE: Brag: nova aplikacija in socialno omrežje za vse ljubitelje selfijev

Socialno omrežje Facegloria je omrežje, kjer so prepovedane podobe homoseksualnosti, vse nasilne vsebine, erotične vsebine in približno 600 “prepovedanih” besed. Prav tako ni gumba “všeč mi je” temveč le gumb “amen”.
Socialno omrežje Facegloria je omrežje, kjer so prepovedane podobe homoseksualnosti, vse nasilne vsebine, erotične vsebine in približno 600 “prepovedanih” besed. Prav tako ni gumba “všeč mi je” temveč le gumb “amen”.

Zaenkrat ima socialno omrežje Facegloria okoli 100 tisoč uporabnikov. Ustanovitelji pričakujejo, da bo mobilna aplikacija Facegloria pridobila še več privržencev, predvidene pa so tudi različice v angleščini (pod imenom Faceglory) ter v drugih jezikih. Trenutno dvajset prostovoljcev pomaga filtrirati vsebino na Facegloria in tako izbrisati tisto, kar ne izpolnjuje “brezgrešnih” standardov.

Dodatne Informacije

Več informacij:
facegloria.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.