fbpx

11. Weekend Media Festival 2018

11. kerran järjestettävä Weekend Media Festival saapuu Rovinjin vanhalle tupakkatehtaalle 20.-23.9., jossa kommunikaattorit eri puolilta aluetta tapaavat. Luennoilla, pyöreän pöydän keskusteluissa ja työpajoissa pohditaan ajankohtaisia aiheita ja trendejä politiikasta digitalisaatioon, kirjallisuuteen ja mielenkiintoisiin keskusteluihin johtaneeseen tutkimusmatkaan Etelänavalle.

Tärkeää tietoa
Kun?
to
Missä?
Stara tovarna tobaka Rovinj
Järjestäjä
Facebook-tapahtuma
Pääsymaksu
od 350 €

„Letošnji WMF prinaša izjemno širino tematik predavanj in okroglih miz ter zanimive partnerje festivala, ki tokrat prihajajo iz Francije in Nemčije. Celotna stara tovarna tobaka bo odeta v podobo Pariza in Berlina, kar bo obiskovalcem prineslo osebno izkustvo kulture, umetnosti in življenjskega sloga,“ je dejal Tomo Ricov, direktor festivala WMF.

Adris grupa tudi v letošnjem letu nastopa kot ponosni partner festivala, ki se je v pretekli dekadi etabliral kot priljubljeno zbirališče akademikov in komunikatorjev, odprtih za nova znanja in izkušnje s področja komuniciranja. „Adris je močan podpornik WMF od samega začetka. Rovinj s prisotnostjo največjega tovrstnega regijskega dogodka postaja priljubljena kongresna destinacija, zato tudi v prihodnje načrtujemo razvoj našega sodelovanja,“ je dejala Kristina Miljavac, Adris grupa.

Najbolj pričakovani vikend se je v prvih desetih letih pozicioniral kot priljubljeno shajališče komunikatorjev, v svoji drugi dekadi pa želi še nadalje razvijati kakovostni program in privlačne nagrade za najboljše agencije iz regije. Del razširjenega programa bo posvečen državam partnericam, ki se bodo skozi predavanja in razstave tokrat predstavile skozi pariški šarm in berlinsko multikulturnost.

„Na festivalu že tradicionalno raziskujemo spremembe na tržišču na lokalni in globalni ravni ter se trudimo pogledati tudi malce bolj pod površino dogajanja. Tudi na letošnjo edicijo vabimo strokovnjake z različnih področij, ki bodo govorili o izjemno zanimivih ter aktualnih temah,“ je dejal Nikola Vrdolja, programski direktor WMF.

Nikola Vrdoljak, Dunja Ivana Ballon, Kristina Miljavac in Tomo Ricov.
Nikola Vrdoljak, Dunja Ivana Ballon, Kristina Miljavac in Tomo Ricov.

Utrinki iz letošnjega programa WMF

·Ali moj lastni telefon vohuni za mano, je vprašanje, ki si ga je vsakdo od nas zastavil vsaj enkrat, odkar so telefoni postali pametni. Vse, kar lahko pametni telefon počne brez naše vednosti in dovoljenja, bo razkril Alen Delić, vodilni svetovalec za informacijsko varnost pri družbi Diverto, na predavanju Ali verjamete vašemu telefonu.

·Predstavnik estonskega parlamenta, verjetno najbolj digitalizirane države na svetu, Estonec Kalle Palling bo na predavanju Digitalna republika Estonija spregovoril o tem, kako je videti popolnoma digitalizirano državljanstvo.

·Dejan Verčič, partner in direktor za znanje pri družbi Stratkom, bo na predavanju Komuniciranje po besedah pojasnil, kako smo komunikacijo vrnili na njen začetek – slike – in kako to vpliva na komuniciranje danes.

·Davor Rostuhar, verjetno najbolj poznani hrvaški avanturist, bo na svojem predavanju Polarni sen – prva hrvaška odprava na Južni pol pokazal, kako premakniti lastne meje in kako uresniči svoje sanje.

Več informacij o programu na 2018.weekendmediafestival.com.

BalCannes

Tudi letos bo v sklopu WMF potekal BalCannes, na katerega se agencije iz vse regije lahko prijavijo do 1. septembra 2018. Na že sedmi ediciji BalCannesa bo izbranih 25 najboljših komunikacijskih projektov. Strokovna žirija bo podelila BalCannske leve, najboljšo agencijo pa čaka posebna nagrada – tekmovanje na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions 2019.
Organizatorji BalCannesa, hrvaško združenje društev za tržno komuniciranje (HURA) in WMF, bodo izbrani agenciji plačali strošek prijave enega projekta na Cannes Lions 2019.

SoMo Borac

Na WMF bo podeljena tudi regionalna nagrada SoMo Borac. Izvedeli bomo, kdo je imel najboljše kampanje na družbenih omrežjih, katere so najboljše spletne strani in mobilne aplikacije ter kdo je dominiral na področju vsebinskega marketinga. Nagrada SoMo Borec bo podeljena v devetih kategorijah. Prijave so odprte do 5. septembra.

Lisää tietoa

Lisätietoja osoitteessa
Facebook, Viserrys, LinkedIn, Instagram, YouTube

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.