fbpx

11. Víkendový festival médií 2018

Do starej tabakovej továrne v Rovinji prichádza od 20. do 23. septembra 11. ročník Weekend Media Festivalu, kde sa stretnú komunikátori z celého regiónu. Na prednáškach, okrúhlych stoloch a workshopoch budú skúmať aktuálne témy a trendy od politiky cez digitalizáciu, literatúru až po expedíciu na južný pól, ktorá vyústila do množstva zaujímavých diskusií.

Dôležitá informácia
Kedy?
do
Kde?
Stara tovarna tobaka Rovinj
organizátor
Facebooková udalosť
Vstupné
od 350 €

„Letošnji WMF prinaša izjemno širino tematik predavanj in okroglih miz ter zanimive partnerje festivala, ki tokrat prihajajo iz Francije in Nemčije. Celotna stara tovarna tobaka bo odeta v podobo Pariza in Berlina, kar bo obiskovalcem prineslo osebno izkustvo kulture, umetnosti in življenjskega sloga,“ je dejal Tomo Ricov, direktor festivala WMF.

Adris grupa tudi v letošnjem letu nastopa kot ponosni partner festivala, ki se je v pretekli dekadi etabliral kot priljubljeno zbirališče akademikov in komunikatorjev, odprtih za nova znanja in izkušnje s področja komuniciranja. „Adris je močan podpornik WMF od samega začetka. Rovinj s prisotnostjo največjega tovrstnega regijskega dogodka postaja priljubljena kongresna destinacija, zato tudi v prihodnje načrtujemo razvoj našega sodelovanja,“ je dejala Kristina Miljavac, Adris grupa.

Najbolj pričakovani vikend se je v prvih desetih letih pozicioniral kot priljubljeno shajališče komunikatorjev, v svoji drugi dekadi pa želi še nadalje razvijati kakovostni program in privlačne nagrade za najboljše agencije iz regije. Del razširjenega programa bo posvečen državam partnericam, ki se bodo skozi predavanja in razstave tokrat predstavile skozi pariški šarm in berlinsko multikulturnost.

„Na festivalu že tradicionalno raziskujemo spremembe na tržišču na lokalni in globalni ravni ter se trudimo pogledati tudi malce bolj pod površino dogajanja. Tudi na letošnjo edicijo vabimo strokovnjake z različnih področij, ki bodo govorili o izjemno zanimivih ter aktualnih temah,“ je dejal Nikola Vrdolja, programski direktor WMF.

Nikola Vrdoljak, Dunja Ivana Ballon, Kristina Miljavac in Tomo Ricov.
Nikola Vrdoljak, Dunja Ivana Ballon, Kristina Miljavac in Tomo Ricov.

Utrinki iz letošnjega programa WMF

·Ali moj lastni telefon vohuni za mano, je vprašanje, ki si ga je vsakdo od nas zastavil vsaj enkrat, odkar so telefoni postali pametni. Vse, kar lahko pametni telefon počne brez naše vednosti in dovoljenja, bo razkril Alen Delić, vodilni svetovalec za informacijsko varnost pri družbi Diverto, na predavanju Ali verjamete vašemu telefonu.

·Predstavnik estonskega parlamenta, verjetno najbolj digitalizirane države na svetu, Estonec Kalle Palling bo na predavanju Digitalna republika Estonija spregovoril o tem, kako je videti popolnoma digitalizirano državljanstvo.

·Dejan Verčič, partner in direktor za znanje pri družbi Stratkom, bo na predavanju Komuniciranje po besedah pojasnil, kako smo komunikacijo vrnili na njen začetek – slike – in kako to vpliva na komuniciranje danes.

·Davor Rostuhar, verjetno najbolj poznani hrvaški avanturist, bo na svojem predavanju Polarni sen – prva hrvaška odprava na Južni pol pokazal, kako premakniti lastne meje in kako uresniči svoje sanje.

Več informacij o programu na 2018.weekendmediafestival.com.

BalCannes

Tudi letos bo v sklopu WMF potekal BalCannes, na katerega se agencije iz vse regije lahko prijavijo do 1. septembra 2018. Na že sedmi ediciji BalCannesa bo izbranih 25 najboljših komunikacijskih projektov. Strokovna žirija bo podelila BalCannske leve, najboljšo agencijo pa čaka posebna nagrada – tekmovanje na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions 2019.
Organizatorji BalCannesa, hrvaško združenje društev za tržno komuniciranje (HURA) in WMF, bodo izbrani agenciji plačali strošek prijave enega projekta na Cannes Lions 2019.

SoMo Borac

Na WMF bo podeljena tudi regionalna nagrada SoMo Borac. Izvedeli bomo, kdo je imel najboljše kampanje na družbenih omrežjih, katere so najboljše spletne strani in mobilne aplikacije ter kdo je dominiral na področju vsebinskega marketinga. Nagrada SoMo Borec bo podeljena v devetih kategorijah. Prijave so odprte do 5. septembra.

Viac informácií

Viac informácií na
Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.