fbpx

26. SOF 2017: vähemmän mainoksia, enemmän mainoksia

SOF 2017 (Slovenian Advertising Festival) palaa Kempinski Palace Portorožiin 6.-7. huhtikuuta. Festivaalin ohjelmaosa, jonka pääteema on "Ihmistekijä mainonnassa", tuo osallistujille uuden näkökulman markkinointiin ja viestintään sekä laajempaan markkinoinnin ammattiin. Vuosia sitten mainontaa pidettiin arvostettuna ammattina ja joissain tapauksissa jopa populaarikulttuurin osana, mutta nykyään se kohtaa lukemattomia haasteita. Hyväkin idea voi epäonnistua lukemattomissa kohdissa, jos emme ymmärrä, kuinka tärkeä inhimillinen tekijä on monitahoisessa mainosprosessissa. SOF 2017 keskittyy itsetutkiskeluun ja yksilöiden roolien ymmärtämiseen tavoitteenaan nostaa ammatin profiilia ja antaa sille sen ansaitsema merkitys.

Tärkeää tietoa
Kun?
to
Missä?
Kempinski Palace, Portorož
Järjestäjä
Facebook-tapahtuma
Pääsymaksu
polna prijavnina SOF – zgodnja prijava, do 10. marca: 390,40 €, polna prijavnina SOF: 500,20 €

SOF 2017 bo tudi letos obiskovalcem osrednjega in najpomembnejšega dogodka slovenske komunikacijske stroke vlival novega optimizma in navdiha, saj lahko tudi letos pričakujemo širok nabor domačih in mednarodnih govorcev. Veliki oder bo gostil zvezde, kot so Gregory Roekens, ki se pri Grey Europe ukvarja z razvojem tehnologij, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels, bo na podlagi svojih 20-letnih izkušenj udeležence vodil skozi praktične nasvete za boljše kreativne rezultate. Trike industrije bo iz svojega kreativnega rokava stresel tudi Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa, ki je delal za nekatere izmed najbolj znanih blagovnih znamk in agencij po vsem svetu. Na oder bodo stopili tudi Luka Bajs, starejši tekstopisec, Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Žiga Drofenik, upravljavec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, Cene Grčar, odvetnik, Pro Plus in podpredsednik nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Ivona Janjić, direktorica maloprodaje, Agrokor Group, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, dr. Marko Milosavljević, izredni profesor, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, izr. prof. dr. Andraž Teršek, univerzitetni učitelj, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem v Kopru, Peter Zabret, tekstopisec, Pristop, Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor, VBG in številni drugi.

LUE LISÄÄ: Konsertti: 2Cellos - Ljubljanassa nähdään eeppinen spektaakkeli vuonna 2017

Devetčlanska žirija na SOF 2017
Devetčlanska žirija na SOF 2017

Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
sof.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.