fbpx

3 odottamatonta ominaisuutta, jotka saavat miehet "onneamaan" naisten kanssa monta kertaa

V filmih James Bond najlažje dobi punce tako, da se dela nekoliko nedostopnega in mačističnega, ter seveda da dekle reši pred skorajšnjo smrtjo ali posilstvom. Vendar pa je resnica, kako priti do spolnega odnosa, nekoliko drugačna. Nedavna študija je raziskovala, kakšna osebnostna struktura posameznika je najbolj zaželena pri drugih. In ugotovili so, da so moškim s temi tremi osebnostnimi lastnostmi največ aktivni pod rjuhami.

Nedavna opiskella je raziskovala povezavo med osebnostjo ter pogostostjo spolnega odnosa. Rezultati so pokazali, da so moški s temi tremi osebnostnimi lastnosti deležni več spolnih odnosov: to so moški, ki so čustveno stabilni, asertivni in ekstravertirani. Študija je bila izvedena na 3000 moških in 1500 žensk. V nasprotju s siceršnjo prepričanostjo, da najlažje najdejo spolne partnerje moški, ki so »frajerski«, neustrašni, a tudi nekoliko nesramni, nedostopni in brezobzirni do čustev drugih, pa je znanost pokazala, da imajo zanesljivi, prijazni, empatični, odkritosrčni in zanesljivi moški v resnici večje možnosti za posteljne igrice.

James Bond tip moškega ni tisti, ki ima največ spolnih odnosov
James Bond tip moškega ni tisti, ki ima največ spolnih odnosov

Morajo pa biti ti moški tudi nekoliko asertivni – si upati izraziti svoje mnenje ter imeti pogum, da pristopijo do nekoga, ki jim je všeč. Takšni moški dajejo svojim spolnim partnerjem občutek varnosti in zanesljivosti, kar je vsaj do neke mere nujno potrebno za to, da se lahko razvije bolj globok odnos. In roko nasrce, tudi, če sta samo »prijatelja z ugodnostmi«, je tudi to neke vrste intimen odnos. Kaj je torej nauk te znanstvene zgodbe? Moškim se veliko bolj splača piliti svoje socialne veščine, sposobnost razumevanja drugih, čustveno stabilnost in pogum, da pristopite do ženske, ki vam je všeč.

Moški, ki so bolj empatični, hitreje najdejo spolno partnerico
Moški, ki so bolj empatični, hitreje najdejo spolno partnerico

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
sciencedirect.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.