S1 Project Ares Design -coupen menestyksen jälkeen yritys "nosti" maailmanlaajuisen yleisön versiolla ilman yläosaa. Täysin yläosattomissa on oikein kuvaus Spyderistä, sillä tämän "barchettan" vartalonmuodossa ei ole minkäänlaista kattoa. Se istuu Aston Martin Speedsterin ja Ferrari Monza Spyderin rinnalla ja lainaa monia osia nykyisen sukupolven Corvette C8:sta. Tämä luo mielenkiintoisen sekoituksen poikkeuksellista muotoilua ja raakaa "amerikkalaista voimaa", joka leikkii asfaltin kanssa jopa 715 hevosvoimalla. Mielenkiintoinen vaihtoehto eurooppalaisille jättiläisille.
Da bi zagotovil vrhunsko izkušnjo vožnje, je ARES Centro Stile zasnoval dva usmernika vetra, ki se brezhibno pojavita iz poenostavljene karoserije Spyderja in na domiselni način preusmerita pretok zraka nad potniki v sesalnike zraka za nasloni za glavo. Na ta način se ustvari virtualni nadstrešek in mirno vozno okolje, da popolnoma uživate v edinstveni dinamični izkušnji.
Brez vetrobranskega stekla ima vijugasto ohišje iz ogljikovih vlaken S1 Projecta Spyder edinstveno, naravno obliko, ki teče skozi notranjost in deli potnike s sredinsko konzolo. Notranjost S1 Projecta Spyder je ročno izdelana in bogato obdelana z odličnim usnjem in alkantaro ter razkriva elegantne in hkrati minimalistične linije.
Pod ročno izdelano karoserijo iz ogljikovih vlaken je v S1 Project Spyder nameščen centralno nameščen, atmosferski motor V8. Z 8.800 vrtljaji na minuto bo generiral močan pospešek avtomobila, ki bo od 0-100 km/h pospešil v pičle v 2,7 sekuntia. “Po naročilu”, pa je tudi izpušni sistem, ki poleg edinstvene moči iz avtomobila izstisne več.