fbpx

Audi PB18 e-tron: Audin futuristinen peto

Audi PB18 e-tron

Audi PB18 e-tron on äärimmäisen mielenkiintoinen prototyyppi, jossa yhdistyvät kilpa-auton elementit, auto, jonka takaosa on katkonainen ja jopa aavistus moottoripyörästä. Audi-insinöörien joukossa auto sai lempinimen "Nollataso", koska modernin tekniikan runsaudesta huolimatta kuljettaja tekee edelleen kaikki päätökset.

Spredaj nas Audi PB18 e-tron spominja na športnega kupeja, lahko bi celo rekli, da gre za Audi R8 iz prihodnosti. To mnenje poudari velika trapezoidna maska in velike odprtine za zrak poleg nje. Ko pogledamo Audija PB18 e-tron s strani, hitro ugotovimo, da gre pravzaprav za trivratni avtomobil s leikattu takaosa. Zadnje steklo se počasi spušča proti zadku, kjer imamo skozi celo širino razpotegnjeno LED svetlobno črto.

Za pogon ima Audi PB18 e-tron na voljo tri elektromotorje. Prvi poganja prednjo os in ima 201 hevosvoimaa, druga dva pa poganjata vsak svoje zadnje kolo, njuna skupna moč pa je 604 konjske moči. Med normalno vožnjo znaša skupna moč vseh motorjev 671 konjskih moči ja 830 njutonmetrov navora, a imamo kljub temu na voljo še kratkotrajno ‘zalogo’ moči, ki je 764 konjskih moči. Po Audijevih ocenah je to dovolj, da PB18 od 0-100 km/h kiihdyttää vain 2 sekuntia. Avtomobil naj bi poganjala futuristična baterija z zmogljivostjo 95 kilovatnih ur, kar bi bilo dovolj energije za 500 prevoženih kilometrov. Če bi imeli polnilnico z močjo 800 volttia, bi lahko baterijo napolnili v zgolj 15 minutah. Se on myös saatavilla induktivno polnjenje, za povečanje učinkovitosti pa je nadgrajen sistem regenerativnega zaviranja, ki večino časa zavira z elektromotorji, tradicionalne zavore z diski pa uporabi le v primerih, ko se je resnično treba hitro ustaviti.

Audi PB18 e-tron
Audi PB18 e-tron

Notranjost je tista, ki nas je malce spomnila na motorno kolo. Je prilagodljiva in je lahko namenjena zgolj vozniku, ki sedi na sredini avtomobila, ali pa naredimo prostor za matkustaja, ko sedež in volan pomaknemo v levo smer. Nekaj podobnega, kot ko pri motornem kolesu namestimo dodatni sedež za sopotnika. Voznik ima pogled usmerjen skozi vetrobransko steklo, ki je obogateno z dopolnjeno resničnostjo, kot je denimo idealna vozna črta na dirkalni stezi. Audi PB18 e-tron ima presenetljivo velik prtljažni prostor v velikosti 470 litraa, kar je skoraj toliko, kot ga ima na voljo Volkswagen Golf. Audi PB18 e-tron tako ni le šminka, temveč resnično izjemno privlačna ‘igrača’ za velike fante. Trenutno je na žalost le konsepti, vprašanje časa pa je, kdaj se bo podobna teknologiaa začela pojavljati v Audijevih avtomobilih.

Galerija slik – Audi PB18 e-tron

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
audi.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.