fbpx

Audi PB18 e-tron: Audis futuristiske beist

Audi PB18 e-tron

Audi PB18 e-tron er en ekstremt interessant prototype som kombinerer elementer fra en racerbil, en bil med hakket bak og til og med et snev av en motorsykkel. Blant Audi-ingeniørene fikk bilen kallenavnet "Level Zero", for til tross for overfloden av moderne teknologi, er det fortsatt føreren som tar alle avgjørelsene.

Spredaj nas Audi PB18 e-tron spominja na športnega kupeja, lahko bi celo rekli, da gre za Audi R8 iz prihodnosti. To mnenje poudari velika trapezoidna maska in velike odprtine za zrak poleg nje. Ko pogledamo Audija PB18 e-tron s strani, hitro ugotovimo, da gre pravzaprav za tre-dørs avtomobil s beskåret bak. Zadnje steklo se počasi spušča proti zadku, kjer imamo skozi celo širino razpotegnjeno LED svetlobno črto.

Za pogon ima Audi PB18 e-tron na voljo tri elektromotorje. Prvi poganja prednjo os in ima 201 hestekrefter, druga dva pa poganjata vsak svoje zadnje kolo, njuna skupna moč pa je 604 konjske moči. Med normalno vožnjo znaša skupna moč vseh motorjev 671 konjskih moči og 830 njutonmetrov navora, a imamo kljub temu na voljo še kratkotrajno ‘zalogo’ moči, ki je 764 konjskih moči. Po Audijevih ocenah je to dovolj, da PB18 od 0 til 100 km/t akselerere til bare 2 sekunder. Avtomobil naj bi poganjala futuristična baterija z zmogljivostjo 95 kilovatnih ur, kar bi bilo dovolj energije za 500 prevoženih kilometrov. Če bi imeli polnilnico z močjo 800 volt, bi lahko baterijo napolnili v zgolj 15 minutah. Den er også tilgjengelig induktivno polnjenje, za povečanje učinkovitosti pa je nadgrajen sistem regenerativnega zaviranja, ki večino časa zavira z elektromotorji, tradicionalne zavore z diski pa uporabi le v primerih, ko se je resnično treba hitro ustaviti.

Audi PB18 e-tron
Audi PB18 e-tron

Notranjost je tista, ki nas je malce spomnila na motorno kolo. Je prilagodljiva in je lahko namenjena zgolj vozniku, ki sedi na sredini avtomobila, ali pa naredimo prostor za passasjer, ko sedež in volan pomaknemo v levo smer. Nekaj podobnega, kot ko pri motornem kolesu namestimo dodatni sedež za sopotnika. Voznik ima pogled usmerjen skozi vetrobransko steklo, ki je obogateno z dopolnjeno resničnostjo, kot je denimo idealna vozna črta na dirkalni stezi. Audi PB18 e-tron ima presenetljivo velik prtljažni prostor v velikosti 470 liter, kar je skoraj toliko, kot ga ima na voljo Volkswagen Golf. Audi PB18 e-tron tako ni le šminka, temveč resnično izjemno privlačna ‘igrača’ za velike fante. Trenutno je na žalost le konsept, vprašanje časa pa je, kdaj se bo podobna teknologi začela pojavljati v Audijevih avtomobilih.

Galerija slik – Audi PB18 e-tron

Mer informasjon

Mer informasjon:
audi.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.