Vuosi 2015 tuo meille paljon autoinnovaatioita, joten selasimme viime kuukausien arkistoja ja teimme sinulle informatiivisen kyselyn, jonka tarkoituksena on selvittää, mikä julkistamamme tai jo testaamamme autoinnovaatio houkuttelee sinua eniten tai innostaa sinua eniten vuonna 2015. Olemme aiemmin esitelleet kyselyssä kaikki autoalan innovaatiot kustakin mallista yksittäisissä artikkeleissa, jotka voit lukea linkeistä tai kyselyn alla olevista yksittäisten automallien kuvauksista. Kiitämme yhteistyöstä ja toivotamme turvallista ajamista.
Leto 2015 je v avtomobilistični industriji vsekakor izjemno pestro, kar je napovedoval že zaključek leta 2014, ko so avtomobilistične novosti sledile ena drugi. Nekatere avto novosti, ki so na slovenske ceste že zapeljale uradno smo uspleli preizkusiti že v preteklem letu, nekatere pa vsekakor še bomo, a smo prve vtise vseeno zbirali preko spleta in vas obveščali o novostih. V spodnjem pregledu so torej novosti, ki prihajajo ali pa so ravnokar zapeljale na slovenske ceste. Za vaš glas v priloženi anketi se vam zahvaljujemo.
[total-poll id=138905]
Preberite opise in si oglejte posamezne modele iz ankete tudi v priloženih galerijah.
Renault Zoe – 2015
Renault ZOE
Renault ZOE
Renault ZOE
Renault ZOE
Sprednji del vozila je oblikovan izredno futuristično, vključno s polno masko in samosvoje oblikovanimi LED lučmi ter moderno zasnovanim in napihnjenim odbijačem.
Renault ZOE
Renault ZOE
ZOE kjerkoli se pojavi požanje veliko pozornosti mimoidočih, zna pa koga zmotiti njegova neslišnost, saj boste primorani kakšnega kolesarja s hupo opozoriti, da se vam umakne, za kar se vam zna ta zahvaliti tudi s kakšno “pikro”.
Renault ZOE
Renault ZOE
Notranjost nadaljuje futuristično zasnovo začeto pri zunanji podobi, obenem pa deluje (občutno) bolj elegantno in prestižno kot večina Renaultovih modelov.
Renault ZOE
Reanulat ZOE bi lahko v naslednje pol leta pri nas naredil pravo majhno električno revolucijo, saj za okoli 15 evrskih tisočakov ponuja električno mobilnost in v segmentu rekordnih 210 km dosega, ob tem pa je potrebno le kot v primeru nakupa mobilnika pri mobilnih operaterjih mesečno doplačevati še 79 evrov za najem baterij. (lisää)
Renault Kadjar – 2015
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Dnevni LED podpis je v obliki črke C, kot opcija so na voljo polna LED svetila
Renault kadjar
Notranjost bo sicer prepoznavno Renaultova, bo pa kakšen detajl vseeno mogoče povezati s sestrskim qashqaijem s katerim si poleg platforme deli tudi veliko sestavnih delov.
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur pa očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
V osnovi bodo imele različice za vožnjo izven urejenih cestišč sistem extended grip, pri določenih pa bo na voljo tudi (nissanov) štirikolesni pogon.
Renault kadjar
Eno najmočnejših renaultovih modelnih orožij za bližnjo prihodnost, bo srednji suv po imenu kadjar. Ta na ceste zapelje to poletje, postavljen pa je na enako platformo kot sestrski qashqai, s katerim si bo delil tudi motorje in pogon. To je Renault kadjar. (lisää)
Novi Ford C-MAX – 2015
Novi Ford C-Max
C-max bo še vedno na voljo v osnovni petsedežni in nekoliko daljši sedemsedežni grand različici.
Novosti med opremo bodo obsegale ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2, izboljšani pa bodo tudi nekateri asistenčni sistemi.
Potem, ko so pri modrem ovalu objavili prve fotografije novega S-maxa, pa so le nekaj dni zatem objavili tudi prve fotografije prenovljenega C-maxa, ki bo premiero doživel v Parizu, v začetku prihodnjega leta pa lahko pet sedežnega
C-maxa in njegovega sedem sedežnega brata grand C-maxa pričakujemo tudi na cestah. (
lisää)
Renault Espace – 2015
Renault espace
Renault espace
Renault espace
Renault bo na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu razkril novo generacijo espaca. Še pred tem pa so Francozi objavili prve uradne fotografije, ki prikazujejo, da bo novi model pomenil odmik od tradicionalnih enoprostorskih smernic k bolj kupejevski zasnovi in zunanji podobi, s čimer ga pri tej znamki umeščajo med crossoverje. Na cesti prve pričakujemo koncem leta 2015. (lisää)
Uusi Opel Corsa 2015
Opel Corsa
Sivulta katsottuna corsalla on erottuva muoto, jotta tarkkailijat tietävät, mikä malli se on.
Opel Corsa
Opel Corsa
Etuosa on täysin erilainen kuin neljännen sukupolven Corsassa, ja modernit terävät ajovalot ja moottorin "hymyilevä" konepelti houkuttelevat huomiota.
Opel Corsa
Opel Corsa
Sisustus on yhdellä sanalla: nuorentunut. Kuten odotettiin, hän lainaa monia temppuja muodikkaalta Adamilta. Luvassa on myös monia väriyhdistelmiä, joissa värisovelluksen ostaja (kuvassa punaisella) voi myös vaihtaa sitä halutessaan.
Opel Corsa
Opel Corsa
Mittareiden välillä voidaan nyt näyttää paljon enemmän tietoja. Jopa ne, jotka on saatu Opel Eye II -järjestelmästä. sukupolvi tai yksi monista uusista avustusjärjestelmistä.
Opel Corsa Slovencem ni potrebno podrobneje predstavljati, saj že desetletja predstavlja enega najbolj prodajanih modelov C-segmenta, o čemur dovolj zgovorno pričajo tudi prodajne številke. 1.100 povprečno prodanih vozil letno so veliki čevlji, v katere je ravnokar stopila peta generacijska corsa in glede na videno, jih bo uspela zapolniti. Prodaja se je že začela! (lisää)
Novi Audi TT – 2015
Audi TT
Novi TT deluje še bolj “eckig” kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.
Audi TT
Audi TT
Na karoseriji je tudi veliko lepih retro detajlov, kamor nedvomno štejemo pokrov rezervoarja goriva, na zadku pa se poleg električno pomičnega zadnjega spojlerja, vedno bohoti (najmanj) par izpušnih cevi velikega premera.
Novi TT deluje še bolj “eckig” kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.
Audi TT
Novi TT deluje še bolj “eckig” kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.
Audi TT
Še bolj “eckig” kot predhodnik deluje novi TT, bolj raven in sploščen pokrov motorja pa ga naredi nižjega in širšega. Prednje luči bodo kmalu lahko svetile tudi v matrični LED tehnologiji.
Audi TT
Audi TT
Audi TT
Notranjost je značilno audijevska, preseneti pa moderen minimalistični slog, zmešan z odlično ergonomijo in materiali. Športni volan je tudi v tretji izdaji športno prisekan, presenetijo pa detajli kot so zaslončki v gumbih zračnikov.
Popolnoma digitalni merilniki, so poleg klasičnih podatkov (npr. hitrosti in vrtljajev), v celoti prevzeli tudi vlogo informiranja potnikov glede navigacije in infotainmenta.
Audi TT
Audi TT
Audi TT
Audi TT
Audi TT
Audi TT
Audin najmanjši 2+2 športni kupe je zadržal mere, vse ostalo pa so praktično razvili na novo. Veliko novih vsebin in tehnike tudi znotraj, kupci pa imajo na izbiro dve različici 2.0 litrskega TSI bencinarja, ultra čisti 2.0 TDI ter 310 KM zmogljivo TTS različico . Cene od 38 tisočakov dalje, roadster, ki pride marca je slabega tisočaka dražji. Kasneje tudi še različica TT RS. Na cestah ga boste začeli videvati to pomlad. (lisää)
Novi Hyundai i20 – 2015
Hyundai i20
Hyundai i20
Tudi gledano z boka in zadnjega dela deluje novi i20 veliko bolj odraslo in večji kot v resnici je.
Hyundai i20
Oblikovno novi i20 izgleda veliko bolj odraslo in dejansko deluje kot da pred vami stoji avto višjega velikostnega (se pravi C-) segmenta.
Notranjost je bila oblikovana povsem na novo, boljši pa so tudi občutki med vožnjo, čeprav (ali bolje rečeno povrhu) je mestni vožnji vprid volanski obroč izdatno ojačan, manevriranje pa otročje lahko opravilo.
Pri najbolje opremljenih različicah , se nad potniško kabino razpostira velika panoramska streha, ki predstavlja unicum v tem segmentu.
Prtljažnik z 326- do 1.042 litri skoraj že presega razredne okvirje, saj se ga ne bi branil niti kakšen predstavnik C-segmenta. Je pa odprtina dokaj ozka in visoka.
Hyundai je že nekaj let “velik” igralec” tudi na evropskem tržišču in njegova pot se sodeč po novem i20 še vedno vzpenja. Nov model, ki je včasih slišal na ime getz in je predstavljal veliko bolj medel in povprečen model B-segmenta, je namreč oblikovno svetlobna leta pred predhodnikom, obenem pa ponuja tudi konkretno več vsebine. Kako pa se je izkazal na našem testu pa v nadaljevanju. (lisää)
Novi BMW serije 1 – 2015
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Enica je po novem s sprednjega konca veliko bolj podobna seriji 4, nekaj sorodnosti pa je mogoče najti tudi z X4. Prvič pri tem modelu pa lahko prednje luči svetijo izključno v LED-tehniki.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Notranjost je pridobila manj kot zunanja podoba, kljub temu pa so malenkostno spremenili osrednjo konzolo z upravljalnikom iDrive, nova so tudi oblazinjenja.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Bavarci so svojemu najmanjšemu modelu BMW – seriji 1 namenili temeljito vizualno prenovo, ki je odnesla vprašljivi izgled prednjega dela in prinesla veliko bolj skladnega in dinamičnega v slogu serije 4. Spremenjen je tudi zadek, kjer se bohotijo nove luči, pod pokrovom se razkrije več tehnike in dva nova trivaljnika. (lisää)
Novi Ford Focus – 2015
Ford focus
Ford focus
Z boka je razlik pričakovano manj, v zadku pa se še vedno skriva eden najbolj prostornih prtljažnikov, od 363 (5v) do 490 litrov (karavan), s povečevanjem pa vse do 1.148 oziroma 1.516 litrov.
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Sorodnost z mondeom gre poleg izbočenega pokrova motorja iskati tudi v veliki trapezoidni aktivni reži za zajem zraka, ki je nadomestila predhodnikovo tridelno.
Ford focus
Notranjost je pridobila vsaj toliko kot zunanjost, tako glede kakovosti materialov, izgleda kot tudi funkcionalnosti. Več je tudi napredne tehnike, tista od prej pa je še izboljšana.
Ford focus
Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik “znebili” kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku.
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus je šel pod nož, a ne zato ker bi to potreboval, ampak ker so bili pri modrem ovalu odločeni odpraviti redke pomanjkljivosti in mu nameniti značilno “astonovo” motorno masko, prvič videno pri fiesti. Poleg tega so prenovili paleto motorjev, dodali dva 1,5-litrska ter še izboljšali focusov bogat nabor napredne tehnike. To je novi Ford focus 2015. (lisää)
Novi Smart – ForTwo in ForFour – 2015
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Sisällä uusi Smart jatkaa vanhan Smartin tarinaa, jossa leikkisät pyöreät elementit hallitsivat. Se lisää nykyaikaisuutta.
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Vanha tuttavuus uudessa asussa vakuuttaa urbaanilla tyylillä.
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
Uusi Smart ForTwo & ForFour
FIKSU je začetnik trenda malih mestnih avtomobilov, ki je vselej izstopal po svoji drugačnosti, se zopet vrača na mestne ulice v zanimimivi reinkarnaciji legende. Blagovna znamka SMART, ki je s svojimi modeli vselej znala ujeti poglede urbane populacije in izstopati iz avtomobilskega povprečja, se tudi v “tretje” vrača z vsemi svojimi aduti, njim pa dodaja občutke, značilne za bolj premijske znamke avtomobilov. (lisää)
Nova Toyota Aygo – 2015
Toyota aygo
Glede serijske opreme aygo večkrat preseneti, v to domeno spada tudi električno pomična platnena streha, ki tudi presenetljivo dobro (zvočno) tesni.
Nos vozila je razgiban, svetila pa sledijo konturam navidezne črke X. LED dnevne luči so pohvalno serijske, enako tudi tanke 15-palčne pnevmatike na litih platiščih.
Notranjost je za znamko neznačilno barvita, voznikov sedež pohvalno nastavljiv po višini. Glede opreme aygo zasenči tudi kakšnega številko večjega konkurenta.
V Aygu se vse “dogaja” na velikem na dotik občutljivem zaslonu. Ta ponuja odlično povezljivost, vzvratno kamero, za dodatnih 500 evrov pa tudi tovarniško navigacijo. Je pa sijoča sredinska konzola občutljiva na prstne odtise.
168-litrski osnovni prtljažnik je točno takšen (osnovni), konkurenca zna tu ponuditi še občutno več prostora.
Toyota aygo v segment mestnih malčkov vnaša veliko svežine in barvitosti, poleg tega pa tudi nadpovprečno opremljenost, ki se je ne bi branili niti številko večji modeli. Zahvaljujoč novemu podvozju pa se malček sedaj pelje še veliko bolje, s čimer pride še bolj do izraza poskočni litrski trivaljnik, ki je najbolj domač v mestu, ne brani pa se niti avtocest. Le cenovno je preveč blizu yarisu. (lisää)
Uusi Audi Q7
Audi Q7
Audi Q7
Suurin osa uudesta on ajoneuvon nenässä, joka muistuttaa monella tapaa tuoretta TT:tä, myös uusien matriisi-LED-ajovalojen muodon osalta.
Audi Q7
Q7 on edelleen "oikea" seitsemänpaikkainen, ja toisessa rivissä matkustajat voivat viihdyttää itseään Audi-tablettien avulla, ja takaluukun avaamiseen riittää (ehkä) vain näpäyttäminen. jalka.
Myös sisällä on eniten affiniteettia TT-malliin, joidenkin yhteyksien lisäksi uuteen Passatiin. Mutta uusi Q7 tarkoittaa parasta, mitä Audilla tällä hetkellä on edistyneen teknologian alalla.
Audi pripravlja novo generacijo največjega suva družine modelov Q, ki bo prvo generacijsko različico prekašal tako glede mer, tehnike in zaradi kar 325 kilogramov nižje teže tudi pri ekonomičnosti in zmogljivostih. Sedem sedežev, quattro pogon in S-tronic avtomatika bodo vedno del serijske opreme Audi-ja Q7. Pričakujemo ga lahko jeseni. (lisää)
Novi Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
GLE-coupen pituus on täsmälleen 4,9 metriä, kun taas leveys ylittää hieman kahden metrin rajan. Korkeudessa mitattuna mittari näyttää 1 731 millimetriä, kun taas limusiinin akseliväli on 2 915 mm.
Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
GLE-coupen pituus on täsmälleen 4,9 metriä, kun taas leveys ylittää hieman kahden metrin rajan. Korkeudessa mitattuna mittari näyttää 1 731 millimetriä, kun taas limusiinin akseliväli on 2 915 mm.
Tehokkaimmat versiot ovat erittäin myrkyllisiä katsella AMG-korisarjan ansiosta, ja lokasuojien välissä jopa 22 tuuman vanteet kukoistavat.
Sisustus on käytännössä identtinen GLE:n kanssa, mutta se tarkoittaa valikoituja materiaaleja ja suurta arvostusta. Keskeinen rooli tulee olemaan infotainment-järjestelmän - Command - suurella, tablettimäisellä näytöllä.
Segment športno uporabnih kupejev, v katerem že vrsto let kraljuje BMW X6, bo prihodnje leto dosegel vrelišče. Bavarcu se bo namreč jeseni pridružila še kupejevska različica prenovljenega Mercedes-benz ML-ja, ki bo slišala na ime GLE coupe. Ta bo ponujala boljšo vozno dinamiko in vedno serijska 4matic pogon in 9G-Tronic avtomatiko. (lisää)
Nova Škoda Fabia – 2015
Häpeä Fabio
Häpeä Fabio
Fabian etuosa on tälle merkille tyypillinen ja muistuttaa sekä Octaviaa että Rapida Spacebackia, jota (pienistä hintaeroista johtuen) pidetään suurimmana kilpailijana VW Polen lisäksi.
Matkustamo on monipuolisempi ja väriltään vähemmän yksitoikkoinen kuin mihin olimme tottuneet. Alumiinista ja pianomustasta valmistettuja sisäosia on enemmän, ja saatavilla on myös neljä sisustusväriyhdistelmää.
Suloinen uutuus tai erikoisuus on myös matkustajan puolella oleva tarra, jonne 17 eurolla asiakas voi tulostaa kuvan perheestä tai mitä haluaa ja Škoda tekee sinulle kaksi tällaista tarraa (yksi varmuuskopioksi, jos sattuu tekemään virheen ensimmäisellä kerralla).
Matkustamo on monipuolisempi ja väriltään vähemmän yksitoikkoinen kuin mihin olimme tottuneet. Alumiinista ja pianomustasta valmistettuja sisäosia on enemmän, ja saatavilla on myös neljä sisustusväriyhdistelmää.
Tavaratila on keskimääräistä tilavampi, 330-1150 litraa, ja sama pätee varusteluun ja joustavuuteen kaksitasoisen hyllyn ja tavaratilan kaksoispohjan sekä lukuisten koukkujen, väliseinien ja verkkojen muodossa.
Tretja generacija škode fabia ponuja bolj dinamično zunanjo podobo, Euro6 motorje in šest letno jamstvo, nenazadnje pa tudi več vsebine in napredne tehnike v obliki radarskega tempomata. Cene se pričnejo pri 10.782, combi različica pa v salone zapelje spomladi in bo zahtevala še 660 evrov doplačila. (lisää)
Novi Mercedes B – razred – 2015
Mercedes-benz razred B
Mercedes-benz razred B
Zadnja svetila so dobila bolj moderno grafiko, spodnji del pa je sedaj skladnejši in s pomočjo navidezne dvojne izpušne cevi (podobno kot pri prej Lešnikovem C-ju) bolj skladen in dinamičen.
Mercedes-benz razred B
Največ sprememb je pričakovano na nosu vozila, kjer poglede vabijo bolj dinamična maska motorja in prednje luči.
Mercedes-benz razred B
Tudi znotraj so razlike in osvežitve malenkostne, sedem palčni zaslon, pri bolje opremljenih različicah postane osem palčni, nekaj več je tudi napredne tehnike in prvič tudi opremski paket AMG line.
Za znamko Mercedes-Benz količinsko najpomembnejši model je po treh letih doživel pomladitev. Ta se osredotoča predvsem na dinamiko prednjega in skladnost zadnjega dela vozila, znotraj pa na večji osrednji zaslon in več napredne tehnike. Cenovno pa celo prekaša največjega konkurenta v obliki BMW serije2 active tourer. (lisää)
Novi Opel Karl – 2015
Opel Karl
Notranjost bo moderna in všečna, na pogled pa najbolj podobna tisti v modelu adam. voznicam pa bo zagotovo po godu mestni način krmiljenja – city, s katerim bo manevriranje po mestih peresno lahko opravilo.
Potem ko so pri Oplu več mesecev dražili z redkimi informacijami glede najmanjšega modela v paleti, pa so sedaj naznanili, da bo spomladi zapeljal na ceste in v boj s hudo konkurenco A-segmenta. Opel karl bo kupce prepričeval z všečno podobo, opremo, ki je v tem segmentu nismo vajeni in novim 1,0-litrskim trivaljnikom. (lisää)
Nova Kia Soul – 2015
Nova Kia Soul
Nova Kia Soul
Novi Soul je dobil konkretno predrugačen nos in zadek, ki je pri električni različici še bolj futurističen. Električnega Soula pa ločimo tudi po posebnih dvobarvnih platiščih, ki v prid čim večjega dosega merijo 16 palcev.
Nova Kia Soul
Nova Kia Soul
Notranjost je pri vseh različicah na moč podobna. Električna ima le nekoliko svetlejše materiale ter električnemu pogonu prirejene merilnike in prikazovalnik na (vedno serijskem) 8-palčnem sredinskem zaslonu. CVT-avtomatika pa zaseda mesto, kjer se v “civilnih” različicah nahajata ročni menjalnik ali klasična avtomatika.
Prtljažnik v vseh različicah v osnovi meri 354 litrov, s podiranjem sedežne klopi pa prostor naraste na največ 1367 litrov. Bencinska in dizelska različica pa imata pod dvojnim še prostoren predal, ki je pri električni različici zaradi baterijskega sklopa občutno manjši.
Manjši suvi gredo v zadnji letih dobesedno “za med”, kljub temu pa kiin soul še vedno velja za pravo eksotiko. S kozmetično prenovo želijo enega prvih crossoverjev v segmentu približati širši ciljni publiki, v marsikaterem pogledu, pa tudi postaviti nove trende. Slednje gre na račun električnega pogona, katerega kia in soul ponujata kot prva. (lisää)
Nova Mazda CX-3 – 2015
Mazda CX-3 yllättää dynaamisella ulkoasullaan, joka on odottamattoman rohkea sivulla. Etuosa on sekoitus julkistetun Mazda2- ja CX-5-mallin etuosaa.
Mazda CX-3
Mazda CX-3
Sisusta tulee olemaan sekoitus olemassa olevia Mazda-malleja, ja eniten affiniteetti on Mazda3:n kanssa, joka on myös tilan suhteen lähimpänä CX-3:a. Ajoneuvoon astuminen ja siinä istuminen ovat kuitenkin erittäin korkeat ja materiaalit ja rakenne ovat korkealaatuisia.
Mazda bo spomladi znova premešala karte v segmentu manjših suvov, v katerega segment bo odločno zapeljala z novim CX-3. Model na osnovi mazde2, bo poleg izredno razgibane -dinamične zunanjosti ponujal nadpovprečno prostora in opreme ter napredne tehnike. Pri pogonu pa bodo na izbiro dva motorja in pogona. (lisää)
Novi Fiat 500x – 2015
500X
500x se počuti odlično v vseh voznih situacijah. 4 kolesni pogon mu zagotavlja tudi boljšo vozno dinamiko.
500X – notranjost
Veliko oblikovnih potez je povzetih iz bratov 500 in 500L, a gre vseeno za popolnoma novo delovno okolje.
500X – notranjost: grafika števcev je pregleda in zadosti informativna.
500X – notranjost
500X – notranjost / Gum za upravljanje – režimo vožnje.
9 prestav se sliši in deluje odlično.
Podrobnosti, ki so simpatične in delujejo premium.
Značka na nosu, a z drugačno filozofijo.
500X
500X – notranjost
500X – 4×4
Karoserijske oblikovne poteze so zanimive in 500x boste težko zamenjali s kakšnim drugim avtomobilom.
Zanimiv zadek 500x, ki nekoliko spominja na MINI-ja.
500X
500X
Olivier Francois – at 500x event – Balocco
Fiat 500x smo imeli možnost spoznati med prvimi na svetu v okviru mednarodne novinarske predstavitve, ki je potekala v okolici Torina. Gre za drugačen izdelek blagovne znamke Fiat, ki v marsičem nakazuje spremenjeno filozofijo fiata, ki se vrača k čustvom in išče svoj italijanski X faktor. Avtomobil, ki je bil načrtovan, oblikovan in izdelan v celoti v Italiji se bo popolnoma nespremenjen prodajal v več kot 100 državah. Pri fiatu z njim iščejo tisti pravi X faktor, oziroma italijanski X faktor, ki ga obožuje celoten svet. Na slovenskih cestah v začetku leta 2015. (lisää)
Volvo XC90 – 2015
Volvo XC90
Notranjost bodo zaznamovali velik zaslon občutljiv na dotik, ki spominja na tablice, ter prečiščena notranjost, brez velikega števila stikal. Veliko bo tudi napredne tehnike, v smislu katere bo XC90 prekašal tudi nemško premium konkurenco.
Švedi so mesec dni pred premiero v Parizu le razkril novi Volvo XC90, ki preseneča z moderno obliko in naprednimi vsebinami v notranjosti. Veliko novega bo prinašal tudi na področju napredne tehnike, kjer bo prekašal celo najbolj prestižno konkurenco. Na cestah marca prihodnje leto za najmanj 50 evrskih tisočakov. (lisää)
Nova Toyota Yaris – 2015
Toyota yaris
Sprednji del zaznamuje na novo zasnovana rešetka maske motorja, ki spominja načrko X, ta motiv pa že krasi novega ayga in bo v prihodnje krasil tudi večino prihajajočih toyot.
Toyota yaris
Sprednji del zaznamuje na novo zasnovana rešetka maske motorja, ki spominja načrko X, ta motiv pa že krasi novega ayga in bo v prihodnje krasil tudi večino prihajajočih toyot.
Notranjost je povečini znana in le malenkostno spremenjena, so pa materiali boljši na pogled in otip. Glede prostornosti pa prav tako ni merljivih razlik, tako v kabini kot prtljažniku.
Kozmetična prenova je yarisu prinesla značilno obliko nosu v obliki črke X, boljše vozne lastnosti in zvočno zatesnitev. V notranjosti pa boljše materiale in več barvitosti. Novosti tudi pri tehniki, kjer lahko potniki prek osrednjega zaslona berejo SMS in email sporočila. Cene in emisije od 10.200 evrov in 75 gramov CO2 dalje. (lisää)
Alla olevassa kyselyssä - äänestä vuoden autoinnovaatiota - 2015
[total-poll id=138905]