Geneven autonäyttelyssä Goodyear onnistui siirtämään painopisteen metallilevystä ja tytöistä lateksi- ja minihameissa renkaisiin. Opintorenkaallaan BH03 hän saattoi muuttaa historian kulkua ja kallistaa vaa'an sähköautojen hyväksi. Konseptin tärkein etu on kaksi uutta profiilin alle piilotettua materiaalia, jotka mahdollistavat sähkön tuotannon ja siten tehostavat hybridijärjestelmän akkua.
Goodyearova Rengas BH03 je guma prihodnosti, čeprav podjetje, katerega oče je izumil vulkanizerski proces, ne načrtuje serijske izdelave, ampak bo služila le za nadaljnji razvoj. Oprtala se je z novimi nalogami, saj bo znala izkoristiti tako tärinää kot spremembo oblike in ju s pomočjo dveh novih materialov pretopiti v električno energijo. To sta termoelektrični material in piezoelektrični (deformacija kristalov).
LUE LISÄÄ: Under Armour Fat Tire GTX - talvikenkä Michelin-pohjalla
Prvi električno energijo ustvarja iz toplote, ki jo v času mirovanja ”darkerska” pnevmatika dobiva z absorpcijo toplote in svetlobe, drugi materiala pa svojo nalogo opravlja v dinamičnem stanju, torej za čas kotaljenja, saj električno energijo ustvarja iz vibracij in variacij v tlaku. To pa še ni vse. Če pride do predrtja gume, je notranja struktura tako močna, da nudi podporo celotni teži avta, kanala na obodu platišča pa služi vpijanju hrupa in manjši verjetnosti akvaplaning.