BMW Alpina XB7 yhdistää tilavan ja ylellisen urheiluauton edut erinomaiseen ajodynamiikkaan, vertaansa vailla olevaan ketteryyteen sekä huippuluokan ja tehokkaaseen voimansiirtoon.
Alpina in BMW sta tako testno prepletena, da je Alpinin razvoj vključen v proizvodne linije BMW-ja. To pomeni, da jih je nemška vlada imenovala za proizvajalca avtomobilob, ne zgolj za “predelovalca”.
Zadnje sodelovanje Alpine in BWM-ja je BMW Alpina XB7, visokozmogljiva različica največjega BMW-jevega SUV-ja. 4,4-litrski twin-turbo osemvaljnik zmore 621 KM in 800 Nm navora, kar v praksi pomeni, da od 0 do 100 km/h pospeši v impresivnih 4,2 sekuntia, najvišja hitrost, ki jo doseže, pa je 290 km/h.
Pri Alpini so pod drobnogled vzeli tudi osemstopenjski avtomatski menjalnik, kjer so se posvetili predvsem točkam in načinu prestavljanja, ki je v načinih Sport in Sport+ optimiziran še za hitrejše in bolj dinamično prestavljanje. Omeniti še velja, da so na zadnjo os namestili nov elektronsko nadzorovan diferencial z delno zaporo, ki naj bi poskrbela še za več trakcije med dinamično vožnjo. Prilagojeno je tudi delovanje štirikolesnega pogona xDrive AWD, ki odslej v vseh pogojih ponuja še več oprijema.
Zunanjost odlikuje subtilen Alpinin logotip, nov je izpušni sistem iz nerjavečega jekla, globlji je zadnji difuzor, kupci pa dobilo 21-palčna platišča (opcijsko tudi 23-palčna). V notranjosti prevladuje usnje, poleg tega pa je na voljo praktično vsa možna oprema. Pika na i je Alpinina konfiguracija grafike na 12,3-palčnem digitalnem kokpitu in informacijskem zaslonu. Cena za evropski trg še ni znana, na ameriškem pa bodo morali za SUV BMW Alpina XB7 odšteti 142.295 dolarjev.
Galerija: BMW Alpina XB7 SUV
Lisää tietoa:
alpina-automobiles.com