fbpx

Bugatti veyron: jäähyväisversio suuren Ettore Bugatin perustajan kunniaksi

Useimmat teistä luultavasti tietävät jo Bugatti Veyronin maailman nopeimman tuotantoauton ennätyksen haltijana. Varsin hyvin tiedetään myös, että tämä italialainen boutique-brändi suunnittelee seuraajaa tälle legendaariselle superautolle ensi vuodeksi, mutta jo ennen sitä he valmistivat jäähyväisversion nykyisestä veyronista merkin perustajan - mahtavan Ettore Bugatin - kunniaksi. .

Notranjost je odeta v ročno prešito telečje usnje, številni dodatki iz platine in karbonskih vlaken pa dajo opazovalcu vedeti, da gre za posebno različico najhitrejšega avtomobila na svetu.
Notranjost je odeta v ročno prešito telečje usnje, številni dodatki iz platine in karbonskih vlaken pa dajo opazovalcu vedeti, da gre za posebno različico najhitrejšega avtomobila na svetu.

LUE LISÄÄ: Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Black Bess - Melkein laillinen

Renomeju primerno so poslovilno različico osnovali na 16.4 Grand Sport Vitesse različici in jo pomenljivo poimenovali grand sport vitesse ettore bugatti edition. Od prvo omenjene jo loči pokrov motorja, deli odbijača, panelov in bočna vrata iz ročno poliranega aluminija, medtem ko so vsi preostali deli karoserije iz karbonskih vlaken in pobarvani v posebno temno modro barvo. Temu (barvnemu) motivu nato sledijo tudi platišča v izmeri 21 palcev.

Znotraj pa potnika pričaka najbolj kakovostno ročno prešito usnje ja emblem plesočega slona oblečenega v platina na zaključku sredinske konzole med sedežema, ki spominja na emblem na pokrovu motorja Ettoreju tako priljubljenega modela type 41 royale iz leta 1926. Poleg tega notranjost kakor tudi zunanjo podobo krasijo še številni ročno izvezeni in vgravirani napisi ettore bugatti, tudi tu pa se presežki še ne končajo.

Za pogon skrbi enak W16 motor z 1.200 KM, ki superšportnega kabrija do stotice požene v 2,6 sekuntia, zgoraj brez pa je možno doseči tudi hitrosti vse do 416 km/h, s čimer je to najhitrejši serijski kabriolet vseh časov. Cena ostaja neznanka, naj bi ibla pa občutno dražji od “klasične” grand sport vitesse različice, ki jo cenijo na okoli dva milijona evrov.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.