fbpx

Käytät niitä jatkuvasti, mutta et tiedä: näiden viiden asian tuoksu parantaa mielialaasi

Käytät niitä jatkuvasti, mutta et tiedä: näiden viiden asian tuoksu parantaa mielialaasi

Za dvig razpoloženja lahko poskrbijo tudi stvari, ki jih srečujete vsakodnevno – vonj teh petih stvari namreč izboljša razpoloženje.

Da številna zelišča, kot so denimo sivka, rožmarin in ginseng, vplivajo pozitivno na človeka, je že znano – tokrat vam razkrivamo 5 povsem vsakodnevnih stvari, ki jih cel čas uporabljate, a niste vedeli, da njihov vonj lahko izboljša sinun mieliala.

Kateri vonji ozboljšajo razpoloženje?

Citrusi: Razpoloženje lahko domnevno izboljšate tudi z vohanjem cirtusov – sadje, ki vsebuje veliko vitamina C, naj bi vas prebudilo in napojilo s svežo energijo. Limonske vonjave namreč slovijo po tem, da naj bi pomagale znižati raven stresa.

Sitrushedelmät
Sitrushedelmät

Krema za sončenje: Kakšne asociacije dobite, ko pomislite na kremo za sončenje? Predvidevamo, da se vam v glavo prikradejo sončni poletni dnevi, polni brezskrbnega poležavanja na plaži. Vonj kreme za sončenje naj na vas pozitivno vplival prav zaradi dejstva, da ga povezujete s sproščenimi počitnicami.

Sveže pokošena trava: Pokošena trava naj bi sproščala posebne kemikalije, ki ljudi naredijo srečne in sproščene, obenem naj bu pozitivno vplivala na človeški spomin – vonj trave naj bi upočasnil morebiten upad mentalnih sposobnostih in tako domnevno pomagal pri upočasnjevanju staranja.

Sveže pokošena trava
Sveže pokošena trava

Otroški puder: Podobno kot krema za sončenje deluje otroški puder – slednji naj bi vas spomnil na varnost, ki ste jo občutili v otroških letih. Imel naj bi pozitivni učinek tudi na starše, ki se z njegovo pomočjo spomnijo na srečo, ki so jo občutili ob pestovanju lastnega otroka.

Ruusu: Vrtnica, ki velja za simbol ljubezni, naj bi zdravila srčne in ljubezenske težave – aromatične sestavine vrtničnega olja naj bi ob tem izboljšale razpoloženje in poskrbele za dodatno energijo.

Ruusu
Ruusu

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.