fbpx

Je gebruikt ze de hele tijd, maar je weet het niet: de geur van deze vijf dingen verbetert je humeur

Je gebruikt ze de hele tijd, maar je weet het niet: de geur van deze vijf dingen verbetert je humeur

Za dvig razpoloženja lahko poskrbijo tudi stvari, ki jih srečujete vsakodnevno – vonj teh petih stvari namreč izboljša razpoloženje.

Da številna zelišča, kot so denimo sivka, rožmarin in ginseng, vplivajo pozitivno na človeka, je že znano – tokrat vam razkrivamo 5 povsem vsakodnevnih stvari, ki jih cel čas uporabljate, a niste vedeli, da njihov vonj lahko izboljša de jouwe stemming.

Kateri vonji ozboljšajo razpoloženje?

Citrusi: Razpoloženje lahko domnevno izboljšate tudi z vohanjem cirtusov – sadje, ki vsebuje veliko vitamina C, naj bi vas prebudilo in napojilo s svežo energijo. Limonske vonjave namreč slovijo po tem, da naj bi pomagale znižati raven stresa.

Citrus vruchten
Citrus vruchten

Zonnescherm: Kakšne asociacije dobite, ko pomislite na kremo za sončenje? Predvidevamo, da se vam v glavo prikradejo sončni poletni dnevi, polni brezskrbnega poležavanja na plaži. Vonj kreme za sončenje naj na vas pozitivno vplival prav zaradi dejstva, da ga povezujete s sproščenimi počitnicami.

Sveže pokošena trava: Pokošena trava naj bi sproščala posebne kemikalije, ki ljudi naredijo srečne in sproščene, obenem naj bu pozitivno vplivala na človeški spomin – vonj trave naj bi upočasnil morebiten upad mentalnih sposobnostih in tako domnevno pomagal pri upočasnjevanju staranja.

Sveže pokošena trava
Sveže pokošena trava

Otroški puder: Podobno kot krema za sončenje deluje otroški puder – slednji naj bi vas spomnil na varnost, ki ste jo občutili v otroških letih. Imel naj bi pozitivni učinek tudi na starše, ki se z njegovo pomočjo spomnijo na srečo, ki so jo občutili ob pestovanju lastnega otroka.

Een roos: Vrtnica, ki velja za simbol ljubezni, naj bi zdravila srčne in ljubezenske težave – aromatične sestavine vrtničnega olja naj bi ob tem izboljšale razpoloženje in poskrbele za dodatno energijo.

Een roos
Een roos

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.