fbpx

CES 2015: LG-Audi-älykello, joka toimii Open #webOS #lg -käyttöjärjestelmässä

Tämän vuoden CES:n suurin hitti puettavan teknologian saralla on LG:n ja Audin yhdessä valmistelema älykello. Vaikka kyseessä on vain prototyyppi, jolla ei ole edes nimeä, se antaa meille konkreettisen käsityksen LG:n tulevaisuudesta puettavan teknologian alalla. Kellossa ei ole Googlen puettaville laitteille suunniteltua Android Wear -käyttöjärjestelmää, vaan LG:n omaa Open webOS -alustaa, joka on jo jonkin aikaa menestynyt älytelevisioiden saralla.

V osnovi gre za LG-jevo in ne Audijevo uro, ki posnema videz njihove pametne ure G Watch R in se lahko ekskluzivno uporabljamo za odklepanje/zaklepanje Audija. Od tu torej skupni nastop. Njen zaščitni znak je okrogla oblika oz. okrogel zaslon, vendar pa ima za razliko od ”dvojčice” ob strani nekaj več gumbov in drugačno apreturo. Specifikacije so praktično identične, toda glavna sprememba je programska oprema.

S to pametno uro boste lahko odklepali in zaklepali svoj Audi. Če ga boste imeli seveda. ps. Audi ne pride skupaj z uro, je pa tako obratno.
S to pametno uro boste lahko odklepali in zaklepali svoj Audi. Če ga boste imeli seveda. ps. Audi ne pride skupaj z uro, je pa tako obratno.

Tako na najnovejši LG-jevi uri zdaj ni več Android Wear-a pač pa lastna platforma Open webOS, ki se obnese precej bolje kot Googlova. Meniji so še vedno imeniško razporejeni, medtem ko je za aplikacije rezerviran krožni navigacijski meni, kar na okroglem zaslonu deluje precej bolj naravno.

LUE LISÄÄ: CES 2015: LG G Flex 2 - Kaareva puhelinnro. 2


Uporabniški vmesnik nudi precej boljše delovno okolje, bolje pa se počutijo tudi aplikacije. Kot rečeno je Audijevo sodelovanje zamejeno na aplikacijo, ki odklepa avto prek visokofrekvenčne komunikacijske tehnologije NFC in na pojavljanje znamke na številčnici. Kar torej gledamo je povsem LG-jeva ura, ki ima za razliko od ure G Watch R mobilno omrežje in številčnico, ki pa žal ni okrogla, kot pri starih stacionarnih telefonih.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.