fbpx

Facebook Gameroom – Steamin mallin mukainen pelialusta

Facebook Gameroom

Facebook on kehittänyt oman versionsa Steamin pilvipelialustasta Gameroom, koska se haluaa ottaa siivun pilvipelaamisesta hävittyään taistelun iOS:lle ja Androidille mobiililaitteissa. Tilastot osoittavat, että yhä useammat käyttäjät käyttävät pilvipelialustoja, joten ei ole yllätys, että myös Facebook haluaa osuutensa. Gameroom on tarkoitettu Windows-käyttöjärjestelmän käyttäjille.

Facebook meni, da še niste dovolj na Facebooku, zato je z Unityjem splavil Gameroom, igričarsko platformo, ločeno od družbene platforme, ki je neposreden odgovor na Steam, izjemno priljubljeno igričarsko platformo podjetja Valve Corporation. Čeprav je novost še v poskusni fazi (trenutno igre ne smejo presegati 200 MB), pa naj bi Facebook konkurenčno platformo splavil še pred koncem leta 2016.

Gameroom je odkrit napad na Steam.
Gameroom je odkriti napad na Steam.

Namenjena je PC uporabnikom operacijskega sistema Windows (Windowsi 7 ali novejši). Za igranje oblačnih iger ne bo treba imeti profila na družbenem omrežju Facebook, čeprav bodo Mark Zuckerberg in druščina za ‘člane’ verjetno pripravili številne ugodnosti, zato se bo splačalo imeti Facebookov profil. Sicer pa, kdo ga še nima?!

LUE LISÄÄ: Tieteen mukaan Facebookin käyttäjät elävät pidempään


Na igričarski platformi Gameroom bo moč najti prek tisoč spletnih in mobilnih iger ter iger, izdelanih posebej za Gameroom. Za igranje bo potrebna povezava v splet, Facebook pa bi lahko ponudil tudi pretočni ogled igranja prek storitve Facebook Live (videoprenos v živo). Se Steamu tresejo hlače? Bo Facebook postal še vladar oblačnih iger?

Facebook Gameroom prinaša malo morje oblačnih iger.
Facebook Gameroom prinaša malo morje oblačnih iger.

Čeprav se mu to zdi usojeno, pa bo Steam precej trd oreh, saj ima kar 125 milijonov aktivnih uporabnikov. Je pa za Facebook računica preprosta. Od nakupa iger bi zaslužil 30 odstotkov, istočasno pa ustvaril nove težke odvisnike od svojega omrežja.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
facebook.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.