fbpx

BMW X5 -hybridimaasturissa on vain 3,3 litran polttoaineenkulutus ja 313 hevosta

BMW X5 xDrive40e

BMW kääri hihat rehellisesti, koska he odottivat liian kauan hybridiajoneuvojen kanssa. Tällä kertaa Genevessä olimme vaikuttuneita BMW-merkin ensimmäisestä tuotantoautosta, jossa on hybriditekniikkaa. He eivät pidättäytyneet vaan valitsivat off-road-lipun kantavan BMW X5:n, merkinnän xDrive40e, ensimmäiseksi yrityksekseen crossoverien maailmaan. Ja jälleen kerran osoitti, että he voivat tehdä paremmin kuin kilpailijat. Tästä todistavat kaksi julkistettua dataa erittäin alhaisesta 3,3 litran yhteiskulutuksesta ja poikkeuksellisesta tallista, jossa on 313 hevosta.

BMW X5 xDrive40e vam bo ponudil kombinirano moč v skupni vrednosti 230 kW/313 KM, ki jo proizvede štirivaljni bencinski motor s tehnologijo BMW TwinPower Turbo in sinhronski elektromotor ter beleži zanimivo kombinirano porabo goriva med 3,4 ja 3,3 litra na 100 kilometriä ter kombinirano porabo električne energije od 15,4 to 15,3 kWh na enaki razdalji. Emisije CO2 znašajo med 78 ja 77 grami na kilometer, pa se slišjo naravnost znanstvenofantastično.

Seveda se pri bavarski blagovni znamki pohvalijo, da je njihov hišni projekt BMWi, osrednji blagovni znamki BMW že prinaša koristi, saj je le ta omogočil, da tudi matična blagovna znamka pridobiva znanje in izkušnje na področju alternativnih pogonov vozil. Tako je BMW X5 podedoval veliko hišnega znanja od svojega “brata” in superšportnika BMWi i8.

Od običajnega X5, boste hibridnega ločili po prikriti loputi pod katero se skriva električna vtičnica.
Od običajnega X5, boste hibridnega ločili po prikriti loputi pod katero se skriva električna vtičnica.

Hibridna kombinatorika

Energija za sähkömoottori, ki je povezan z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic, se črpa iz litij-ionske baterije. Baterijo je mogoče polniti preko standardne gospodinjske električne vtičnice ali preko BMW i Wallbox oziroma ostalih javnih polnilnih postaj. Da bi prihranili prostor, je visokonapetostna baterija nameščena pod dno prtljažnega prostora, kjer je v primeru trka tudi odlično zaščitena. Dejansko doživetje v vožnji prav tako okarakterizira vsestranska in tekoča zmogljivost. Gumb eDrive na sredinski konzoli omogoča vozniku, da prilagodi način delovanja hibridnega pogona. V osnovni nastavitvi AUTO eDrive se moč motorja občutno poveča pri pospeševanju ali pri hitrih reakcijah s pomočjo električnega motorja, čigar največji navor 250 Nm le ta je praktično na voljo že v samem mirovanju vozila. BMW X5 xDrive40e kiihdyttää alkaen 0-100 km/h ripaus 6,8 sekunde. Vsekakor zanimiv in atraktiven podatek, če upoštevamo dejstvo, da je osnovni BMW X5 izjemno velik avtomobil.

Hibridni X5 bo tudi izjemno hiter predstavnik športnih terenskih vozil.
Hibridni X5 bo tudi izjemno hiter predstavnik športnih terenskih vozil.
BMW X5 xDrive40e
BMW X5 xDrive40e

Način vožnje MAX eDrive, joka mahdollistaa BMW X5 xDrive40e je, da ga žene izključno na električna energija. Tako ima pri povsem napolnjeni bateriji ima vozilo domet 31 kilometrov v izključno električnem načinu vožnje z omejeno največjo hitrostjo 120 km/h. Način SAVE Battery se lahko tudi vklopi s pritiskom na gumb in povzroči ohranjanje napolnjenosti visokonapetostne baterije oziroma ob nizki kapaciteti omogoča, da se energija zopet akumulira in tako počasi polni baterijo. Na ta način se lahko električna energija namenoma prihrani za izključno električno vožnjo v mestnih središčih.

BMW X5 etiketillä xDrive40e bo okolju sicer neprijazne terence naredil zelo, zelo … zelene. In to je več kot odlično.

Lisää tietoa

Lisää tietoa: 
www.bmw.si 

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.