fbpx

He vetivät viisi tonnia muovia "muovikeitosta" valtameren pinnalla ja tekivät valaan muistutukseksi ihmiskunnalle

IZ ‘PLASTIČNE JUHE’ NA POVRŠINI OCEANA POTEGNILI 5 TON PLASTIKE IN NAREDILI KITA, KOT OPOMIN ČLOVEŠTVU.

Ihmiset eivät ymmärrä seurauksia, joita ihmiskunnalla on planeetalla ennen kuin luonto iskee takaisin. Onneksi elämä maapallolla on edelleen turvallista monille ihmisille, mutta muistutus siitä, kuinka elämä voi muuttua helvetiksi yhdessä yössä, on suuri muovivalas, joka kuvaa elävästi ihmisen toimien kauhistuttavia seurauksia.

O grozovitih posledicah uničevanja narave so v zadnjih letih s posebno pozornostjo začele opozarjati številne okoljevarstvene organizacije. V projekte so se začela vključevati tudi različna podjetja, ki želijo s svojimi pristopi prispevati k boljšemu svetu.

STUDIOKCA pri tem ni izjema, saj je to arhitekturno podjetje iz Brooklyna iz ‘plastične juhe’, ki plava na površini tihomorskega oceana, potegnilo več kot pet ton odpadkov. Plastični odpadki so bili uporabljeni kot medij, s katerim so želeli poudariti pomen individualnega zavedanja in skupnega delovanja. Tako so naredili kita iz plastike, joka tekee razteza čez kanal v Brugesu v Belgiji.

Primerjava med velikostjo kita in človeka.
Primerjava med velikostjo kita in človeka.

Poleg okolju prijaznega namena je podjetje s tem izdelkom sodelovalo tudi pri projektu Bruges trienall 2018 s temo ‘Tekoče mesto‘. Pri zbiranju odpadkov so jim pomagali prostovoljci iz fundacije za zaščito divjih živali Hawaii ja surferska fundacija.

Za izdelavo kita iz plastike so se odločili zato, ker je kit največji sesalec v vodah, zato je tudi najbolj ustrezna žival, s katero so želeli prikazati obseg problema. V zelo kratkem času so potegnili več kot 5 ton plastike iz oceana, kar pomeni, da je v vodah zelo veliko odpadnega materiala, ki bi po njihovih besedah služil kot medij za stvaritev še nečesa večjega.

Galerija slik – Kit iz plastike

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
studiokca.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.