fbpx

Koto - Slovenialaiset älykkäät anturit terveelliseen kotiin #indiegogo

Slovenialainen projekti Koto aloitti kampanjansa joukkorahoitusportaalissa Indiegogo muutama päivä sitten. Se on päivitys olemassa olevista CubeSensorsin älykkäistä antureista, ja he ottivat uuden nimen, koska he haluavat laajentaa tuotevalikoimaansa ja samalla he eivät halua rajoittua kuution muotoon. Koto on vanha suomenkielinen sana kodista, eikä terveestä kodista huolehtiville antureille voisi keksiä sopivampaa nimeä.

Perustiedot
Brändi
Koto
Malli
Hinta
61 €
Myymälä

Za projektom Koto stoji izkušena ekipa, ki je nadgradila zelo uspešen projekt CubeSensors. Gre za naprave, ki so namenjene izboljšavi življenjskih razmer v stanovanju, na delovnih mestih ali v drugih zaprtih prostorih, v katerih smo prisiljeni preživeti več ur na dan. Majhne kocke, napolnjene s senzorji, merijo različne parametre v zaprtem prostoru, analizirajo okolje in uporabnika prek aplikacije opozorijo, kadar je kaj narobe, obenem pa aplikacija ponudi priporočilo, kako razmere “izboljšati”.

Koto Blink, Koto Storm in Koto Air.
Koto Blink, Koto Storm in Koto Air.

Družino Koto sestavljajo Koto Blink (osnovni tip senzorja, ki spremlja temperaturo, vlažnost, svetlobo in hrup), Koto Air (nadgrajena različica Koto Blinka, ki zazna prah in škodljive pline) in Koto Storm (vsebuje majhen zaslon, ki prikaže trenutno temperaturo in nas obvesti o novoprejeti e-pošti ali o prihajajoči nevihti).

LUE LISÄÄ: Copcho – kopalni plašč, brisača, vzglavnik in torba, vse to je večfunkcionalno oblačilo iz Slovenije

Slovenski projekt Koto si želi na portalu za množično financiranje zbrati 50 tisoč ameriških dolarjev, in za zdaj kaže, da bo pot do cilja lahka (v prvih treh urah je namreč zbral deset tisoč dolarjev in s tem dosegel že dvajset odstotkov zastavljenega cilja). Prve pošiljke lahko investitorji pričakujejo Helmikuu 2016.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
koto.io ja indiegogo.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.