fbpx

Koto – słoweńskie inteligentne czujniki dla zdrowego domu #indiegogo

Slovenski projekt Koto je pred dnevi začel svojo kampanjo na portalu za množično financiranje Indiegogo. Gre za nadgradnjo obstoječih pametnih senzorjev CubeSensors, novo ime pa so si nadeli zato, ker želijo širiti svojo linijo izdelkov in se obenem ne želijo omejevati na obliko kocke. Koto je stara finska beseda za dom in zdi se, da si primernejšega imena za senzorje, ki skrbijo za zdrav dom, ne bi mogli nadeti.

Podstawowe informacje
Marka
Koto
Model
Cena
61 €
Sklep

Za projektom Koto stoji izkušena ekipa, ki je nadgradila zelo uspešen projekt CubeSensors. Gre za naprave, ki so namenjene izboljšavi življenjskih razmer v stanovanju, na delovnih mestih ali v drugih zaprtih prostorih, v katerih smo prisiljeni preživeti več ur na dan. Majhne kocke, napolnjene s senzorji, merijo različne parametre v zaprtem prostoru, analizirajo okolje in uporabnika prek aplikacije opozorijo, kadar je kaj narobe, obenem pa aplikacija ponudi priporočilo, kako razmere “izboljšati”.

Koto Blink, Koto Storm in Koto Air.
Koto Blink, Koto Storm in Koto Air.

Družino Koto sestavljajo Koto Blink (osnovni tip senzorja, ki spremlja temperaturo, vlažnost, svetlobo in hrup), Koto Air (nadgrajena različica Koto Blinka, ki zazna prah in škodljive pline) in Koto Storm (vsebuje majhen zaslon, ki prikaže trenutno temperaturo in nas obvesti o novoprejeti e-pošti ali o prihajajoči nevihti).

CZYTAJ WIĘCEJ: Copcho – kopalni plašč, brisača, vzglavnik in torba, vse to je večfunkcionalno oblačilo iz Slovenije

Slovenski projekt Koto si želi na portalu za množično financiranje zbrati 50 tisoč ameriških dolarjev, in za zdaj kaže, da bo pot do cilja lahka (v prvih treh urah je namreč zbral deset tisoč dolarjev in s tem dosegel že dvajset odstotkov zastavljenega cilja). Prve pošiljke lahko investitorji pričakujejo luty 2016.

Więcej informacji

Więcej informacji:
koto.io I indiegogo.com

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.