fbpx

Mercedes-Benz GLE jatkaa siitä mihin arvostettu ja maastossa lahjakas M-sarja lopettaa

Mercedes-Benz GLE

Daimler tuo uudistetun M-luokan esittelytilaan "Big Applessa", joka on nimetty uuden mallinimikkeistön mukaisesti GLE:ksi. Suurin osa suunnittelumuutoksista on nenässä ja sisällä, mikä muistuttaa enemmän C- ja S-luokkia, moottoreiden uusi hybridiversio, joka pystyy ajamaan 30 km pelkällä sähköllä ja tuottaa keskimäärin vain 78 grammaa hiilidioksidipäästöjä ilmakehään. Nyt hän kuulee nimen Mercedes-Benz GLE.

Ko eden od članov "Saksan pyhä kolminaisuus" predstavi nov model, potem se zadeve začno hitro premikati tudi pri ostalih dveh konkurentih. Tako je po lanskoletni predstavitvi novega BMW X5, Audi pred kratkim napovedal tudi povsem novega Q7, pri Daimlerju so glede na to pohiteli in prenovili tudi svojega aduta aktualni razred M. V skladu z novo nomenklaturo so mu pri Mercedesu srednje velikemu hišnemu terencu namenili tudi novo ime in sicer ta po novem sliši na ime Mercedes-Benz GLE.

Notranjost bo glede na globino lastnikove denarnice lahko pričakovano prestižna, na seznamu doplačil tako ne bodo manjkali niti designo usnje in večino danes znane napredne tehnike.
Notranjost bo glede na globino lastnikove denarnice lahko pričakovano prestižna, na seznamu doplačil tako ne bodo manjkali niti designo usnje in večino danes znane napredne tehnike.

Kar se tiče mer in oblikovnega poslanstva se Mercedes-Benz GLE ni oddaljeval (pretirano) od aktualnega razreda M, največ sprememb je, kot je bilo za pričakovati, skoncentriranih na prednjem delu vozila. In sicer okoli svetil, maske motorja in odbijača pod njo, na zadku pa so prav tako spremenjena svetila, odbijač in izpušne cevi, ki so del slednjega.

LUE LISÄÄ: Kaupunkitesti – Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4matic

Spremembe so tudi znotraj in sicer so nekako v stilu ali koraku z novima generacijama razredaov C in S, kar se pozna pri redizajnirani sredinski konzoli, predvsem na podaljšku in na delu, ki je rezerviran za osrednji zaslon, ki po novem taukoja tudi “command infotainment” sistem. Omeniti velja tudi 9G-Tronic vaihdettavissa avtomatiko ter sisteme collision prevention assist plus, sitronic plus, magic vision control in agility control in še bi lahko naštevali.

Terenski ali "off road" paket bo vseboval tudi zračno vzmetenje in številne programe delovanja, s čimer lahko postane GLE pravi hribolazec. Čeprav ga boste v kakšno hujšo "grapo" zapeljali le s težkim srcem.
Terenski ali “off road” paket bo vseboval tudi zračno vzmetenje in številne programe delovanja, s čimer lahko postane GLE pravi hribolazec. Čeprav ga boste v kakšno hujšo “grapo” zapeljali le s težkim srcem.

Plusi pa so tudi na strani palete motorjev, kjer se zgodba prične pri različici GLE250D, pod katere oznako se skriva štirivaljni dizel z 150 kW ali 204 KM, višje je GLE300D z V6 dizlom v nosu in 190 kW (258 KM), na bencinski strani najdemo GLE400 z twin turbo V6 bencincem z 245 kW (333 KM) ter GLE 500 z twin turbo V8 agregatom in 320 kW (435 KM). Višek ponudbe bosta predstavljala različici GLE 63 AMG v dveh različicah, z 410 kW in 700 Nm navora in 430 kW in 760 Nm navora. Prva bo stotice pospešila v le 4,3 sekunde, slednja bo še desetinko hitrejša. Končna hitrost je kot je to že v navadi omejena na 250 km/h, komur to ne bo dovolj se lahko odloči tudi za AMG drivers package, ki med drugim najvišjo hitrost dvigne na 280 km/h. Piko na i ali oblje rečeno na e, pa predstavlja različica GLE 500e 4 matic, ki jo poganja bencinski motor iz različice GLE400 z 245 kW, ki mu bo v pomoč še 79 kW elektromotor. Slednja bo zmogla 30 km prevoziti tudi vain in samo sähköllä, povprečna poraba znaša 3,3 litra ali 78 gramov emisij CO2.

Prestiž bo v novem GLE lahko zapisan z velikim P in (na različne načine) izvezen tudi na foteljastih sedežih.
Prestiž bo v novem GLE lahko zapisan z velikim P in (na različne načine) izvezen tudi na foteljastih sedežih.

Mercedes-Benz GLE bo premiero doživel na prihajajočem salonu v New Yorku, ko bodo zanj znane tudi cene in datum prihoda na trge.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.