Hyvää kannattaa odottaa. Alfa Romeo antoi fanien odottaa uutta tuotetta pitkään, mutta odotus kannatti. Brändin 105-vuotisjuhlan kunniaksi kuuluisa nimi Alfa Romeo Giulia herätettiin henkiin. Se on kuuluisan Alfa 159:n seuraaja, joka nousi kuin feeniksi tuhkasta, mutta se ei näytä edeltäjältään. Rinnakkain Giulion kanssa merkin virkistynyt logo sai ensi-iltansa, mutta renessanssin Visconti-dynastian käärme ja Lombard-risti eivät selvästikään menettäneet paikkaansa.
Športna različica Alfe Romeo Giulia (Quadrifoglio Verde) je svoj debi pred svetovno javnostjo nedavno doživela v renoviranem muzeju v Areseju pri Milanu. Nova Giulia je prevzela štafetno palico od slavne predhodnice Alfe 159, njena konkurenca na trgu pa bodo BMW-jeva serija 3, Audi A4 in RS4 in Mercedes-Benz razreda C (Mercedes-AMG C63 S). Giulia je rezultat treh parametrov in sicer kakovostne zunanjosti, preprostosti in občutka za razmerje. Zaenkrat so znani podatki le nezmogljivejše različice (QV), ki kakopak ne štedi z močmi.
Pod pokrovom, ki prenaša moč na zadnja kolesa (na voljo bo tudi pogon na vsa štiri) se skriva težka konjenica, ki šteje 510 konj (375 kW), priganja pa jih 3.0-litrski turbobencinski V6 motor. Ta jo od 0 do 100 km/h izstreli v 3,9 sekundah, kljub ”besnim” podatkom pa je športna izdaja ekonomično oziroma varčno naravnana, saj 100 odstotno aluminijasta struktura (karoserijo krasi fenomenalna aerodinamika in zatorej super koeficient zračnega upora), ki ”prizemlji” avto k tlom in elektronsko izključevanje valjev, ko jih ne potrebuje, prispevata majhen delež v malho izpustov CO2 in skrbita za gospodarnost.
LUE LISÄÄ: Alfa Romeo Spirito – futuristinen moottoripyörätutkimus, joka heijastaa italialaista perinnettä
Kljub temu športnega oglašanja ne zadušita, športnost pa izdajajo še aktivni spojler spredaj, DNA sistem s kvartetom nastavitev načina vožnje (”dynamic”, ”natural”, ”advanced efficient” in ”race”), bikasti zadek in še bi lahko naštevali. Vstopne Giulie naj bi poganjali 2.0-litrski V4 in V6 bencinski oziroma dizelski agregati.
Tako kot filmski režiserji ZF-filmov, ki se vse manj zatekajo k posebnim učinkom, se tudi Alfa Romeo z novo Giulio zateka k dobri stari mehaniki, medtem ko so inženirji elektroniko dodali le po potrebi. Narejena je na novi ”giorgio” platformi, snovalcem pa je uspela tudi idealna razporeditev teže te 1500 kg težke mrcine, torej 50:50. In čeprav je športno naravnana in zato kompaktna, pa so bili pri Alfi pri sicer ”voznikocentrični” potniški kabini zelo radodarni.
Lisää tietoa:
alfaromeo.si