fbpx

Nova Alfa Romeo Giulia: kdor čaka, dočaka

Alfa Romeo Gulia

Kdor čaka, dočaka. Alfa Romeo je sicer svoje oboževalce pustila dolgo čakati na novost, a čakanje se je izplačalo. Ob 105. obletnici obstoja znamke so namreč med žive vrnili slovito ime Alfa Romeo Giulia. Gre za naslednico slovite Alfe 159, ki se je dvignila kot feniks iz pepela, a si po videzu s predhodnico ni podobna. Vzporedno z Giulio je svoj premierni nastop doživel tudi osvežen logotip znamke, kjer pa mesto jasno nista izgubili kača renesančne dinastije Visconti in lombardski križ.

Športna različica Alfa Romeo Giulia (Quadrifoglio Verde) je svoj debi pred svetovno javnostjo nedavno doživela v renoviranem muzeju v Areseju pri Milanu. Nova Giulia je prevzela štafetno palico od slavne predhodnice Alfe 159, njena konkurenca na trgu pa bodo BMW-jeva serija 3, Audi A4 in RS4 in Mercedes-Benz razreda C (Mercedes-AMG C63 S). Giulia je rezultat treh parametrov in sicer kakovostne zunanjosti, preprostosti in občutka za razmerje. Zaenkrat so znani podatki le nezmogljivejše različice (QV), ki kakopak ne štedi z močmi.

Nova Alfa Romeo Giulia bo obračala poglede.
Nova Alfa Romeo Giulia bo obračala poglede.

Pod pokrovom, ki prenaša moč na zadnja kolesa (na voljo bo tudi pogon na vsa štiri) se skriva težka konjenica, ki šteje 510 konj (375 kW), priganja pa jih 3.0-litrski turbobencinski V6 motor. Ta jo od 0 do 100 km/h izstreli v 3,9 sekundah, kljub ”besnim” podatkom pa je športna izdaja ekonomično oziroma varčno naravnana, saj 100 odstotno aluminijasta struktura (karoserijo krasi fenomenalna aerodinamika in zatorej super koeficient zračnega upora), ki ”prizemlji” avto k tlom in elektronsko izključevanje valjev, ko jih ne potrebuje, prispevata majhen delež v malho izpustov CO2 in skrbita za gospodarnost.

EN SAVOIR PLUS: Alfa Romeo Spirito - une étude de moto futuriste qui reflète la tradition italienne

Kljub temu športnega oglašanja ne zadušita, športnost pa izdajajo še aktivni spojler spredaj, DNA sistem s kvartetom nastavitev načina vožnje (”dynamic”, ”natural”, ”advanced efficient” in ”race”), bikasti zadek in še bi lahko naštevali. Vstopne Giulie naj bi poganjali 2.0-litrski V4 in V6 bencinski oziroma dizelski agregati.


Tako kot filmski režiserji ZF-filmov, ki se vse manj zatekajo k posebnim učinkom, se tudi Alfa Romeo z novo Giulio zateka k dobri stari mehaniki, medtem ko so inženirji elektroniko dodali le po potrebi. Narejena je na novi ”giorgio” platformi, snovalcem pa je uspela tudi répartition idéale du poids te 1500 kg težke mrcine, torej 50:50. In čeprav je športno naravnana in zato kompaktna, pa so bili pri Alfi pri sicer ”voznikocentrični” potniški kabini zelo radodarni.

Plus d'information

Plus d'information:
alfaromeo.si

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.