fbpx

Uusi volkswagen passat alltrack – off-road passat seikkailunhaluisille isille

Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen esittelee Genevessä off-road-vaikutteisen Passat alltrackin, joka saa odotetun off-road-kyvyn, suuremman maavaran ja aina vakiona olevan 4motion-vedon. Ostajat voivat valita kahdesta bensiini-TSI:stä ja kolmesta diesel 2.0 TDI -moottorista ja DSG-automaattivaihteistosta. Voimme odottaa volkswagen passat alltrackia esittelytiloissa syyskuussa.

Kot smo pričakovali, je Volkswagen kmalu po lansiranju novega passata, objavil še fotografije terenske različice le tega, ki bo premiero doživela že ta teden, na salonu v Ženevi.

Osnovan je na karavanski ali wagon različici, ki je dobila za 27,5 mm večji “klirens” ja alavaunun vahvistukset in motornega prostora iz nerjavečega jekla. Tudi preostala terenska zabela je kar konkretna in obsega plastične obrobe kolotekov, bočnih pragov in preostalih delov na prednjem in zadnjem odbijaču. Posebno piko na i, pa predstavljajo kromi tarvikkeet, ki so jih namenili plastičnim obrobam, ki poskrbijo za še nekoliko lepši in elegantnejši vtis, ki ga avto kot celota pusti opazovalcu.

Notranjost bo na moč podobna tisti pri "civilnih" različicah passata variant, z razliko maloštevilnih napisov različice in nekoliko bogatejšo opremo kot to velja za osnovne passate
Notranjost bo na moč podobna tisti pri “civilnih” različicah passata variant, z razliko maloštevilnih napisov različice in nekoliko bogatejšo opremo kot to velja za osnovne passate

Bolj pozorni bodo opazili še nekoliko drugačne strešne nosilce in linijo litih platišč, ki lahko pri alltracku merijo od velikosti 17- pa do 19 palcev. Ne glede na motorizacijo, ki bo presenetljivo široka bo zmogljiv 4motion drive vedno del serijske opreme, kupci pa bodo lahko izbirali med dvema bencinskima TSI motorjema velikosti 1,4-, oziroma 2,0 litrov in močjo 110, oziroma 162 kW ter tremi različicami 2,0-litrskega TDI agregata na strani dizlov, ki zmorejo 110, 140-, oziroma 176 kW. V odvisnosti od različic bosta na sredinski konzoli mesto našla šest stopenjski ročni menjalnik ali DSG automaattivaihteisto kaksoiskytkimellä.

LUE LISÄÄ: Novi Volkswagen passat – svež veter v poslovnih krogih 

Med serijsko opremo najbolj zmogljivih motorjev na obeh polih, bo tudi sistem XDS+, ki skrbi za še boljši oprijem koles v zavojih, s prenašanjem navora s kolesa z dovolj na kolo s premalo oprijema. Prav vse različice pa bodo poleg že tako serijskega sistema spremenljive vozne dinamike premogle  tudi “off road” funkcijo.

Terenska različica passata, naj bi po Ženevski premieri kmalu našla pot tudi v salone in sicer ga lahko tam pričakujete konec septembra.

Lisää tietoa

Lisää tietoa: 
volkswagen.si 

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.