Uskomus, että vartalosta, terveydestä ja ulkonäöstä huolehtiminen on vain naisten alaa, on jo pitkään ylittänyt rajansa. Miehillä niiden osuus, jotka säännöllisesti sisällyttävät vartalonhoitotuotteita aamu- ja iltarutiineihinsa, on tasaisessa kasvussa. dm lanseeraa siten ensimmäisen 100 % miesten tuotemerkkinsä SEINZ.
Ekskluzivna znamka SEINZ. on ensimmäinen 100-odstotna moška dm znamka, ki predstavnikom moškega spola ponuja izdelke za nego, britje in stajling. Njihov prepoznavni minimalistični črno-bel dizajn simbolizira hrabrost, svežino in razvit slog, zato ga bo v svojo vsakodnevno lepotno rutino vključil vsak moški, ki v vsakodnevnem življenju svoj značaj poudarja na ravni osebne higiene in sloga.
Šamponi, geli za prhanje in dezodoranti ter obrazna nega za suho, občutljivo in mastno kožo, ja myös posebni izdelki za britje in nego brade vsebujejo skrbno izbrane naravne sestavine, kot so sandalovina, meta in koriander, našli pa jih boste v embalaži z vsaj 94-odstotnim deležem recikliranega materiala, kar bo zadostilo tudi vsem zahtevam sodobnega in ekološko osveščenega uporabnika.
Galerija – izdelki SEINZ.
Lisää tietoa:
dm-drogeriemarkt.si