Prepričanje, da je skrb za telo, zdravje in lep videz le domena žensk, je že zdavnaj preseglo svoje okvirje. Med moškimi vztrajno narašča delež tistih, ki kozmetične izdelke za nego telesa redno vključujejo v svojo jutranjo in večerno rutino. dm tako na trg pošilja svojo prvo 100-odstotno moško znamko SEINZ.
Ekskluzivna znamka SEINZ. je prva 100-odstotna moška dm znamka, ki predstavnikom moškega spola ponuja izdelke za nego, britje in stajling. Njihov prepoznavni minimalistični črno-bel dizajn simbolizira hrabrost, svežino in razvit slog, zato ga bo v svojo vsakodnevno lepotno rutino vključil vsak moški, ki v vsakodnevnem življenju svoj značaj poudarja na ravni osebne higiene in sloga.
Šamponi, geli za prhanje in dezodoranti ter obrazna nega za suho, občutljivo in mastno kožo, e anche posebni izdelki za britje in nego brade vsebujejo skrbno izbrane naravne sestavine, kot so sandalovina, meta in koriander, našli pa jih boste v embalaži z vsaj 94-odstotnim deležem recikliranega materiala, kar bo zadostilo tudi vsem zahtevam sodobnega in ekološko osveščenega uporabnika.
Galerija – izdelki SEINZ.
Maggiori informazioni:
dm-drogeriemarkt.si