fbpx

Foodography – poslastica za gurmane in obsedence s fotografiranjem hrane

Foodograpfy

Ste tudi vi obsedeni s fotografiranjem hrane? Uživate hrano skozi objektiv? Potem pozor! Najnovejši trend med Foodie Instagramovci so zdaj posebni obedi in delavnice Foodography v Izraelu. Če ste se torej spraševali, čemu se mladi zadnje čase zgrinjajo tja, to ni kak verski dogodek, ampak je za to kriva Carmel Winery, eno najstarejših kletarstev tam, ki je obljubljeno deželo za Jude spremenilo v obljubljena deželo za generacijo foodie Instagramovcev.

Foodography je obed s petimi hodi, ki jih pripravlja chef Meir Adoni, lastnik priznane telavivske restavracije Catit. Navdihnil za jedi je črpal iz rdečega vina, servira pa jih stilsko dovršeno, da resnično očara tiste, ki so obsedeni s fotografiranjem in objavljanjem hrane na Instagramu.

Foodograpfy v elementu.
Foodograpfy v elementu.

Za tovrstne dogodke so se pri Carmel Winery povezali tudi z lončarjem Adijem Nissanijem, ki je ob tej priložnosti oblikoval dva unikatna krožnika. Prvi, imenovan ”360”, je vrtljiv in se enakomerno vrti. Omogoča, da hrano fotografiramo iz vsakega kota brez kakršnih koli težav. Drugi je ”Limbo”, krožnik z nosilcem za pametni telefon in velikim ”zastorom”, ki prekrije moteče ozadje. Ta kombinacija omogoča, da vsakič nastane brezhibna fotografija obroka.

PREBERITE ŠE: Kulinarični dogodki na prostem vabijo

''Dober tek, ampak prej mora slika na Instagram.''
”Dober tek, ampak prej mora slika na Instagram.”

Foodographyja pa ni le obed. Je tudi delavnica, kjer vas najboljši izraelski fotografi, ki se ukvarjajo s fotografijo hrane, učijo in delijo nasvete ter trike o tovrstnem fotografiranju s pametnimi telefoni. Poleg njih so med gosti tudi kuharski blogerji, pa chefi iz restavracij z Michelinovimi zvezdicami in vinski kritiki, ki s sodelujočimi delijo svoje izkušnje s kulinarično fotografijo.

Da dobite okus za kaj se gre, preverite še v videih:


Galerija:

Dodatne Informacije

Več informacij:
foodography.co.il

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.