fbpx

20 excuses typiques qui vous empêchent de réussir !

Êtes-vous honnête avec vous-même ? À quelle fréquence vous sabotez-vous ? Fixez-vous des tâches chaque jour et travaillez pour atteindre l’objectif fixé. Il vous semble que vous faites tout bien dans la vie, que vous essayez d'être meilleur que les autres, que vous « investissez » plus que les autres. Mais tu restes toujours immobile. Il n'y a pas de succès. Voyez si vous utilisez l’une de ces 20 excuses typiques qui vous empêchent de réussir.

Največkrat smo za svoj neuspeh krivi sami. Ampak pomembno je, da se zavedamo, kaj delamo narobe. Da prepoznamo svoje izgovore in à lui-même nalijemo čistega vina. Da naredimo notranjo katarzo in sprejmemo odločitev, da bomo delali drugače. Izbrali smo obširen seznam izgovorov, ki vsakemu posamezniku onemogočajo osebno napredovanje in uspeh, a se jih prav vsi poslužujemo. Morda boste v zapisu našli le enega ali dva, v katerih se boste prepoznali. Mogoče več. Pomembno je, da se jih zavedamo! To so najpogostejši izgovori, que nous preprečujejo uspeh.

Edino kar stoji med vami in vašim ciljem, je “bullshit” zgodba, ki si jo vedno znova pripovedujete in je razlog zakaj cilja ne dosežete!
Jordan Belfort

1. Nimam dovolj znanja!

par GIPHY

Znanje je leta 2020 univerzalna dobrina. Informacija je dosegljiva s klikom na Google.com. Z YouTubom pa se lahko naučite praktično vsega z video tečaji. Izgovor, da nimate dovolj znanja, je slab odgovor.

2. Nimam pravih kontaktov!

par GIPHY

Danes lahko zaradi široke rabe spleta in informacij vzpostavite kontakt praktično z vsako osebo. Postanite spletna osebnost. Uredite si družbene profile kot je LinkedIn, Twitter, Instagram et Facebook. In nagovorite vsakega, ki vam lahko koristi na vaši poslovni poti. Mreženje je ključ! A kontakti se ne bodo zgodili čez noč, zagotovo pa se bodo zgodili, če si boste tega močno želeli.

3. Nimam denarja

Je vsekakor najpogostejši izgovor, zaradi katerega se marsikdo ne premakne. Če nimate denarja še ne pomeni, da se ne morete začeti premikati proti svojemu cilju. Le če boste začeli pot, ki si jo tako zelo želite, bodo na tej poti prišle rešitve. Ta izgovor vas ne sme ustaviti. Poiščite si dodatno delo, postanite “freelancer” v popoldanskih urah, ali pa od svoje plače dajte vsak mesec nekaj na stran za vaš sanjski projekt. Udeležite se raznih delavnic pospeševalnikov ali enostavno naredite dober poslovni načrt in se odpravite na banko po kredit. Če verjamete v uspeh, bo ta prišel. Denar ni bil nikoli središče dobrih zgodb o uspehu. Je navadno le posledica.

4. Ne veste, če lahko ta trenutek tvegate.

Nikoli ne bo pravi trenutek. Ta trenutek je zdaj! Če ne zdaj, kdaj pa? Ta izgovor je strah pred neznanim. V resnici si zdaj ne morete privoščiti, da ne bi tvegali.

5. Je pretežko!

Vse, kar je vredno, je težko. Kdaj je bilo nazadnje nekaj preprosto, pa ste od tega imeli veliko korist? Tako kot odnosi, tako tudi uspeh ni samoumeven in zahteva velike vložke in tudi žrtve.

6. Živim v Sloveniji.

Slovenija je resnično mikrodežela in z mnogimi se lahko strinjamo, da obstaja ovira velikosti trga in jezika. Slednja sta resnično majhna. Ampak verjamemo, da vaše ideje niso majhne in da jih lahko razume tudi svet. Zato investirajte čas in denar v svoje veščine tujih jezikov. Svet je majhen samo, če se v njega zapirate.

7. Nekdo že to počne.

par GIPHY

Če nekdo to že počne, pomeni, da je nekdo idejo preizkusil. Kaj je bilo prej?! Hoover ali Dyson? Ford ali Mercedes? Pomme ali Microsoft? Konkurenca je dobra. Od nje se da učiti. Konkurenca velikokrat tudi odpira trg in velikokrat se zgodi, da je prav tisti drugi na dolgi rok prvi. To, da nekdo to že počne ni izgovor, ampak povod, da morate to početi tudi vi. Hkrati to pomeni, da je poslovna ideja preverjena. Zato je biti drugi včasih velika prednost.

8. Ne vem, kje naj začnem?!

Človeški možgani niso zasnovani za linearno obdelavo informacij. Kadar sanjate, se ne spominjate začetka sanj, spomnite pa se, kako so se sanje končale. Potreben je le pogum za prvi korak. Za začetek gradnje nove zgodbe. Upajte si. Enostavno začnite!

9. Bojite se, kaj bodo mislili drugi.

Medsebojna potrditev je le redko odločilni dejavnik v katerikoli podjetniški zgodbi, ki jo je vredno slišati. Če vas skrbi, kaj si bodo mislili kolegi v panogi, ne skrbite. Ponavadi se za dobrim konjem kadi. Včasih pa vam mora biti enostavno vseeno.

10. Nihče ne bo kupil.

“Vsak izdelek najde svojega kupca” je pregovor, ki ga pozna vsak prodajalec. Zaupajte vase, našli boste pravega kupca!

11. Nobenemu ne bo mar.

par GIPHY

Nobenemu ne bo mar, če boste zadeve počeli iz napačnih razlogov. Vas navdušuje izdelek ali vas mami denar? V kolikor boste stvari počeli zaradi denarja, bodo to ljudje čutili. V kolikor boste to počeli zaradi tega, ker v to resnično verjamete, jim bo mar.

12. Ne bi tvegal!

Iščete varnost, ne želite sprejeti rizika poraza. Potem uporabljate enega najpogostejših izgovorov. Nihče, ki ni tvegal v določeni točki svoje poslovne kariere, ni profitiral. Elon Musk je bil velikokrat na robu bankrota, a šele ko se je odločil, da bo v podjetja investiral vse svoje finančne rezerve, je dobil pravo pozornost investitorjev, ki so ga podprli. Brez rizika njegovega uspeha ne bi bilo. Kdor riskira, profitira!

13. Drugi so vedno srečnješi!

Čista sreča je popoln mit! Je pa dejstvo, da je v poslu potrebna. A še bolj potrebna je vaša notranja drža, da vam bo uspelo. Sreča je tudi zaradi tega čisti mit in vraževerje.

14. Vzgajali so me drugače!

Veliko nas je takšnih, ki nismo bili vzgajani v podjetniškem duhu. V primarni družini ni bilo podjetnikov, a je vseeno v nas tista podjetniška žilica. Ta je popolnoma neodvisna od vaše primarne družine. Znebite se teh predsodkov. Ste lastna oseba z lastno potjo. Naj vas vodijo zgledi uspešnih!

15. Težko to storim, ker sem ženska!

Če kdaj, potem leta 2020 spol ni več ovira! Temveč je lahko celo prednost. Ženske so izjemno cenjene kot podjetnice. Velikokrat pa imajo v primerjavi z moškimi več pravih menedžerskih prijemov. Spol, tako en kot drug, je neumen izgovor!

16. Težko to storim, ker imam otroke!

Imeti otroka je svojevrsten izziv. Posvečen čas pa ena glavnih dobrin, ki jih lahko namenite svojemu otroku. Lahko pa z vašo osebno poslovno odločitvijo otroci tudi pridobijo zgled v svojih starših in tako v primarni družini doživijo podjetniško ustvarjanje in kreativnost. Res je! Vse skupaj zahteva več logistike in dobrega upravljanja s časom. A verjamemo, da to zmorete!

17. Partner mi ne bo dovolil!

Če je vaša profesionalna usmerjenost del vaše osebnosti, če so vaše ambicije del vašega jaza, potem na to pravi partner ne more imeti nikakršnega vpliva. Če vas pri tem ne podpira, potem ni pravi partner. In čas je, da resno razmislite o razmerju.

18. Starši ne bodo odobravali!

par GIPHY

Ok, ne glede na starost, imamo ljudje zaplete družinske odnose. Včasih starši niso tako racionalni ali pa odprti za nove ideje, kot bi si želeli. So stare šole in določenih stvari ne razumejo. A to ni razlog, da žrtvujete svoj uspeh in srečo. Če starši od vas zahtevajo, da izkažete svoje spoštovanje tako, da obupate nad sanjami, potem vaš odnos s starši ni zdrav. Vsi imamo samo eno življenje in to je izključno vaše! Koliko ste že stari?!

19. Tržna situacija ni primerna.

Za dobre poslovne ideje tržna situacija ni ovira. Samo poglejte Apple, ki je prav v krizah ustvarjal tržne niše in izumljal izdelke, ki jih svet prej še ni potreboval. A vseeno se vedno vprašajte, za koga ustvarjate izdelek!

20. Tega se bom lotil pozneje!

Prelaganje na kasnejše obdobje in samoprepričevanje, da je še čas, ni najboljša strategija. Tovrstno prelaganje vselej doživi neuspeh!

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.