Le coupé de l'édition précédente est si rare sur nos routes qu'on pourrait déjà en parler comme d'un exotique. Le fait que la conception indiquait qu'il s'agissait uniquement d'un modèle arrière de série 1 a eu des conséquences néfastes, car rares sont ceux qui sont prêts à payer autant pour cela. L'essai 220d offrait une mesure concrète de sportivité et de plaisir de conduire, seul le prix de 52 000 nous faisait réfléchir.
Pri BMWju so se tega zavedli in v skladu z novo generacijo kupejevskega modela na osnovi serije1, ki so mu namenili lastno ime in dvignili številko. In tako se je rodila dvojka, ki so ji namenili samosvoje in predvsem skladneje ter posledično bolj všečno oblikovan nos vozila. S tem so dosegli, da izgleda bolj prestižno, kar je kupcem zagotovo bolj po godu. Sedaj izgleda kot da so z razvojem oziroma obliko začeli popolnoma znova in prav je tako.
Enako všečen je tudi zadek, ki ponovno spominja na serijo 4 ou au moins večje modele bavarske znamke. Drugačna zgodba pa je v notranjosti, kjer sta si oba sorodna modela na moč podobna, ampak roko na srce tu spremembe niti niso bile potrebne. To pa zato ker je notranjost tako enice kot sedaj serije2 pričakovano moderno, obenem pa prinaša pričakovano zmes elegance in športnosti.
Paket sport še podkrepi športno poslanstvo
Slednja stopi še bolj v ospredje pri paketu opreme sport line, dodatno pa lahko lastnik športnost podkrepi še s volant sport in prednjima sedežema, ter voljnim cuir in zaključki v obliki šivov v rdeči barvi. Takšna notranjost deluje zelo prestižno, čeprav nekoliko temno. Še raje kot ta volan bi na njegovem mestu videli M-špotni volan, ampak vrtenje že tega brez črke M je v veliko veselje, saj je glede natančnosti in informativnosti v samem vrhu. Enako dobro se odrežeta tudi osemstopenjska prestavna avtomatika et système prilagajanja vozne dinamike, kjer način éco pro drugače odličnemu motorju še vedno preveč poreže krila.
EN SAVOIR PLUS: BMW serije2 cabrio – bavarski “kupejček” odvrgel trdno streho
V drugo vrsto se zahvaljujoč dovolj velikim vratom vstopi dovolj enostavno, je pa res, da to zahteva veliko prostora na parkirišču. Pogrešali smo tudi podajalce pasu, se pa prednja sedeža s pritiskom na tipko lepo odmakneta in pred potniki druge vrste zazeva lepa odprtina, ki olajša vstopanje. V drugi vrsti je pričakovano veliko prostora ampak le pour deux personnes, ki morata za dovolj udobno potovanje biti največ srednje rasti.
Dodatkov za še eno “enico”
Testnik je imel poleg serijske opreme tudi številne dodatke, poleg tistih, ki smo jih že omenili zgoraj še: 18 palčna lita platišča, prilagodljivo M podvozje, prilagodljive biksenonske luči, tempomat z zavorno funkcijo, variabilno športno krmiljenje, BMW Professional navigacijo, parkirna pomagala in še veliko tega. Vse to pa rezultira v tem, da je cena z 32.600 evrov poskočila na kar 52 tisočakov. Če,lahko osnovno ceno glede na moč motorja in vse ostalo še pohvalimo, pa je 20 tisočakov za vso dodatno opremo absolutno preveč.
Pod pokrovom se je vrtela vsem dobro znana 2,0-litrska dizelska opcija z oznako 20d na koncu imena, z maksimalno izmerjeno močjo 135kW. Motor se je izkazal za več kot dovolj zmogljivega, za pogon 1.465 kilogramov težkega vozila, obenem pa preseneti njegova ekonomičnost. Pri pospeševanju motor hitro poprime za delo in dobro vleče, vse do dizelsko visokih 5.000 vrtljajev, tudi pri bolj dinamični vožnji pa se mu žeja ne povečuje pretirano. Na testu smo z njim porabili med 5,5 in 6,5 litrov, kjer prva številka večja za mirno a ne počasno vožnjo, drugo pa že konkretno mero priganjanja in vožnje v vrtljaje. Večina se bo z njim tako gibala okoli šestih litrov ali malce pod, kar je pohvale vredna številka.
Odlična vozna dinamika in motor
Velik plus pa gre tudi vozni dinamiki od zmogljivega podvozja in vzmetenja, do odlične naveze motor-menjalnik in prej omenjenega volanskega sistema. Voznik ima vseskozi dober odčutek o dogajanju pod kolesi, čeprav avto zaradi količine moči in tudi navora zahteva veščega voznika. Ob pretiravanju vajeti prevzame odlična, a tudi malenkost živčna elektronika, ki pač ima dokaj težko nalogo krotiti vso to konjenico. Ampak lega na cesti on vozne lastnosti so izredno dobre in zadostijo kupejevski zasnovi vozila. Gledano kot celota je serija2 v primerjavi z enico veliko pridobila in Bavarci so jo od slednje tudi ravno prav odmaknili, da ne izgleda zgolj kot njen “derivat”. Res pa je da se z nizanjem opreme cena še vedno prehitro povečuje in tu zna serija2 izgubljati bitko proti večjim hišnim modelom. Je pa od enako zmogljive štirice, še vedno konkretnih 11 tisočakov cenejša, kar ponovno govori v njen prid.