Les vélos électriques poussent comme des champignons après la pluie et nous avons le sentiment qu'il y en a pour tous les budgets et tous les goûts sur le marché. Mais cela ne tiendra pas vraiment. Si les vélos électriques compacts et de ville sont nombreux, vous aurez du mal à trouver un VTT électrique. Ce qui n'a rien de tragique, car il existe Bultaco Brinco, un superbe VTT électrique, qui vous fera ne pas ressentir le besoin d'avoir un large choix. Le vélo de la marque qui revient sur la scène est un hybride entre un vélo et un vélo de motocross.
VTT électrique Bultaco Brinco je teoretično še vedno vélo de montagne, polnovzmeteno (uporablja USD-vilice in kolutne zavore), če smo natančni, čeprav se ponaša z 2000-vatnim električnim motorjem, ki lahko kolo poganja do presenetljivih hitrosti. Brinco je motorizirana reinkarnacija nekoč 74-kubičnega dvotaktnega motocikla, s katerim se je španski Bultaco vrnil na sceno in znanje o motociklizmu uporabil na kolesu, ki je hibrid med trail kolesom in motociklom.
Kot rečeno, se ponaša z motorjem z dvema kilovatoma, ki poganja zadnje kolo, energijo pa črpa iz 1,3-kilovatne litij-ionske baterije, ki se je oklenila spodnje cevi aluminijastega okvirja. V éco chemin vožnje, ki sprošča 800 vatov, vas prepelje 100 kilometrov daleč, tour način, ki porablja 1500 vatov (dosegate lahko hitrosti do 40 km/h), pa 75 km. Pri športnem načinu se sprošča vseh 2000 vatov (polni navor), baterija pa se izprazni po 50 km (popolnoma prazna baterija se napolni v samo dveh urah). Brez poganjanja pedal lahko Brinca priganjate do 60 km/h, kar je za terene, za katere je namenjen, več kot čez glavo. Ko uporabljate lastno moč, si lahko pomagate z devetimi prestavami in sistemom overdrive (ta v praksi podvoji število prestav), medtem ko motor upravljate z ročko, ki je taka kot pri motorjih.
EN SAVOIR PLUS: De Goričke à Piran - Vélo électrique Greyp G12S avec une autonomie record
Stoji na 24-palčnih kolesih in skupaj z baterijo tehta 39 kilogramov. Centralna kontrolna enota vas zalaga s podatki o hitrosti, temperaturi motorja, prevoženi razdalji in stanju baterije. Dodate lahko SIM-kartico in vklopite geolokacijsko sledenje. Aktivirate lahko tudi sistem proti kraji. Žal ni poceni, saj je zanj treba odšteti 4800 evrov.
Galerija – električno gorsko kolo Bultaco Brinco:
Plus d'information:
bultaco.com