Si l'on disait que le concept Citroën Cactus M était une sorte de successeur de la Citroën Mehari de 1968, la Citroën E-Mehari est une version moderne et racée du modèle légendaire, qui est plus qu'une simple version actualisée de son prédécesseur. Celui-ci a probablement la « clientèle » la plus variée, puisqu'il s'agissait d'un côté d'un véhicule de loisirs, et de l'autre d'un « physicien » conduit par des agriculteurs et des militaires. Le dérivé moderne est un cabriolet de plaisir quatre places à propulsion électrique, qui respire la fraîcheur et la différence.
Citroën E-Mehari je uživaški model, ki v svet avtomobilizma prinaša val svežine. Gre za barvit, (pre)drzen model v Citroënovem duhu, pisan na kožo vsem, ki iščejo drugačnost in vsem, ki dajo kaj na ogljični vtis. Štirisedežni kabriolet namreč žene elektrika, oblikovno pa sledi zasnovi C-Cactusa, sicer pa na njem kar mrgoli stilskih potez Citroëna- dvonivojske luči, mehke oblike, ”nasmešek” spredaj, … Gre za križanca med SUV-om in avtomobilom brez strehe (zložljiva platnena streha).
EN SAVOIR PLUS: Citroën Cactus M – svobodnjaški koncept, ki obuja duh Méharija
Na voljo bodo štiri barvne karoserije (modra, oranžna, rumena, bež), medtem ko bo vodoodbojna notranjost (znotraj in zunaj ga je mogoče oprati z vodnim curkom) z oblazinjenjem iz plastificirane tkanine na voljo v dveh barvah (bež in rdeče oranžna). Izbirali boste lahko tudi barvo toits en toile in sicer med črno in oranžno rdečo.
Citroën E-Mehari je po značaju povsem enak predhodniku. Gre za kabrioleta s snemljivo streho, ki se zapre s sistemom zložljivih bočnih ponjav, da lahko prekrijemo sprednji ali zadnji del, samo stranice ali celoten potniški prostor. A za razliko od predhodnika je E-Mehari 100-odstotno električen, tehnologijo akumulatorskih baterij LMP (litij-polimerna baterija) pa mu je izdelala skupina Bolloré. Te suhe baterije se ponašajo s kapaciteto 30kWh in se lahko pohvalijo z veliko energetsko gostoto in varnostjo uporabe. Omogočajo hitrosti do 110km/h in avtonomijo do 200 kilomètres pri vožnjah v mestu (za izvenmestno vožnjo ima ”kondicije” za 100 km). Polnjenje baterija traja en delavnik, to je 8 heures (na 16-amperskih hitrih postajah tipa Autolib), oziroma 13 ur na 10-amperskih postajah (gospodinjska vtičnica z 10 A). 3,8 metra dolgi Citroën E-Mehari bo v prodajne salone zavil pomladi 2016.
Plus d'information:
citroen.si