fbpx

Essai citadine_ Peugeot RCZ 1.6 200 THP

Les constructeurs automobiles surprennent parfois avec des concepts qui, à première vue, n'appartiennent pas à leur gamme habituelle. On pourrait en dire autant du coupé sport RCZ de Peugeot, qui arbore des traits de lion, mais qui, une fois installé à bord et au démarrage, évoque davantage une prestigieuse voiture de course, comme celles qu'ils conçoivent…

Avtomobilski proizvajalci občasno presenetijo s koncepti, ki že na prvi pogled ne sodijo v njihov običajni asortiman. To bi lahko rekli tudi za Peugeotov športni kupe RCZ, ki sicer nosi levje poteze, a ko se usedeš vanj in prižgeš motor, vse skupaj bolj spominja na prestižni dirkalnik, kakršne snujejo v italijanskem Maranellu ali v nemškem Zuffenhausnu. Športni volan, nizko sedenje v usnjenih sedežih, športno kratka prestavna ročica in dirkaški zvok motorja ter v pravo usnje odeta armaturna plošča botrujejo omenjenemu občutku. Četudi ima njegov bencinski štirivaljnik majhno prostornino (1,6 litra), je zahvaljujoč turbopuhalu še kako odziven in močan (pod pokrovom ima kar 200 ‘konjev’). Temu primerno je bil testni RCZ živahen in vožnja po avtocesti je bila pravi užitek, saj je bilo vedno dovolj moči na zalogi. Oprema testnega avtomobila je bila bogata: navigacijska naprava, gretje sedežev, parkirni senzorji s prikazom na zaslonu in še kaj bi našli. Piko na i je postavila analogna ura na sredini armaturne plošče. Kar pa smo pogrešali, je bila možnost direktnega vklopa iPoda – vgrajeni USB-priključek našega iPoda ni in ni hotel prepoznati. Presenetil nas je tudi za kupeja relativno velik prtljažnik, malo manj pa smo bili zadovoljni z zadnjimi sedeži, kjer je sedenje višjeraslih nemogoče, pa tudi dostop je vse prej kot enostaven. Zanimiv detalj je dvostopenjski zadnji spojler, ki se samodejno odpre pri višjih hitrostih – no, lahko pa ga odpremo tudi s pritiskom na gumb.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.