Parmi les marques automobiles, Bugatti est peut-être la plus unique et la plus prestigieuse, surtout quand on parle de ses classiques, dont les prix aux enchères atteignent des sommets. Mais même les Bugattis modernes sont des voitures qui ne poussent pas à chaque coin de rue. Parmi les derniers produits de cette marque - cette hanche est...
Med avtomobilskimi blagovnimi znamkami je morda prav Bugatti tista najbolj edinstvena in prestižna, še posebej kadar govorimo o njenih starodobnikih, katerih cene na dražbah segajo v nebo. A tudi novodobni bugattiji so avtomobili, ki ne rastejo za vsakim vogalom. Med najnovejšimi izdelki te znamke – ta hip je sicer še na seznamu konceptov – je C16 Galibier, čigar ime so si sposodili pri slovitem prelazu v francoskih Alpah, prek katerega se vsako leto potijo kolesarji na Tour de France. Njegova zunanjost je oblikovana v slogu starih bugattijev – nenazadnje je njegovo ime nosil tudi bugatti iz 30 let prejšnjega stoletja –, uporabljeni materiali pa podobni kot v Veyronu. Galibier je po duši gran turismo, štirivratni kupe po domače, njegova silhueta pa za hip spomni na Porschejevo panamero. Pod dolgim motornim pokrovom skriva hišni 8-litrski W16 motor, ki v duhu okoljske prijaznosti omogoča tudi polnjenje rezervoarja z etanolom. Brutalna moč motorja se prenaša na vsa kolesa in zadošča za končno hitrost 350 km/h. Notranjost je prestiž v pravem pomenu besede. Enostavna, odeta v usnje, z armaturno ploščo iz enega kosa z zgolj dvema centralno postavljenima analognima merilnikoma. Za piko na i je tu še Parmigianijev tourbilion, ki ga je moč odstraniti iz armaturne plošče in nositi kot ročno uro med sprehodom po mestu.