Nous avons la première BMW M8 ! Et c'est bien la première, car la Série 8, des années 90 du siècle dernier, n'a jamais porté le badge M supplémentaire. Et que nous apporte le huit le plus puissant à ce jour ? Laissez-nous vous donner un indice, il existe jusqu'à trois modèles et un est particulièrement brutal !
Sous la capuche BMW M8 se cache 4,4 litres V 8 cylindres z dvojno turbino, ki smo srečali že pri BMW M5. Proizvede 600 (441 kW) konjskih moči in zavidljivih 750 newtons mètres navora. Takšen motor najdemo v ‘standardni’ različici BMW M8, v kolikor pa vam to še ni dovolj, si lahko omislite brutalni M8 Competition. V tem primeru bo motor navit na 625 (460 kW) konjev in predstavlja izjemno hitrega “grand tourerja”. Tako je bilo tudi pri modelu M5, M8 pa prinaša bistveno razliko. Lahko si ga omislite tudi ‘zgoraj brez’. Neodvisno od modela, je BMW M8 na voljo s samodejnim 8 vitesses Steptronic menjalnikom in xDrive štirikolesnim pogonom, ki vas bo od 0 pour 100km/h pognal v le 3,3 secondes. M8 Competition Coupé bo od te številke še za desetinko plus rapide, M8 Convertible pa za desetinko počasnejši.
Hitrost BMW M8 je elektronsko omejena na 250 km/h, če pa se odločite za M Drivers Package, pa se boste lahko pognali do 305 km/h. Omenjene zmogljivosti uvrščajo BMW M8 med elito GT avtomobilov. Po številkah je boljši od Aston Martina Vantage in ne zaostaja prav dosti za Ferrarijem 812 Superfast. Dizajn BMW M8 se ni drastično spremenil, je pa perceptible plus agressif. 20 pouces platišča so samoumevna, po želji pa lahko zunanjost obogatite s paketom M Carbon. BMW M8 se bo v živo predstavil že konec meseca, kar bo še dodatno razgrelo prihajajoče vroče poletne dni.
Galerija: BMW M8
Plus d'information:
bmw.si